Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävimme ravintolassa syömässä mieheni synttäreiden kunniaksi.

Vierailija
07.10.2011 |

Mies otti taas kalleimman annnoksen mitä listalta löytyi. Joka kerta sama juttu. Minä valitsen ruuan maun, mies hinnan perusteella kun on joku muu maksaja. Olen hoitovapaalla ja ei tulot siis huimat. Musta on surullista, että mies ihan sumeilematta aina tekee saman. Sille suhteelilsen hyvin tienaavana on mahdotonta ymmärtää, että hoitovapaalaisen tulot ei riitä ihan mihin vaan. Syömisellä halusin lähinnä ilahduttaa miestä enkä suinkaan sitä, että tilini tyhjenisi lähes kokonaan.

Kaiken huippu aikanaan oli, kun annoin miehelle lahjakortin hierontaan,niin heti mies kysyi,ettäonkotämä10 kerran lahjakortti vai monta kertaa tähän sisältyy. Yksi kerta kun maksaa lähes 40 euroa, niin hoitovapaalainenhan ihan tosta vaan ostaa 10 kerran satsin.

Mun rahat uppoaa ihan kokonaan ruokaan ja muuhun perheeseen liittyvään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä kaikki muut tulevat vastaamaan sinulle.

Vierailija
2/10 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti taas kalleimman annnoksen mitä listalta löytyi. Joka kerta sama juttu. Minä valitsen ruuan maun, mies hinnan perusteella kun on joku muu maksaja. Olen hoitovapaalla ja ei tulot siis huimat. Musta on surullista, että mies ihan sumeilematta aina tekee saman. Sille suhteelilsen hyvin tienaavana on mahdotonta ymmärtää, että hoitovapaalaisen tulot ei riitä ihan mihin vaan. Syömisellä halusin lähinnä ilahduttaa miestä enkä suinkaan sitä, että tilini tyhjenisi lähes kokonaan.

Kaiken huippu aikanaan oli, kun annoin miehelle lahjakortin hierontaan,niin heti mies kysyi,ettäonkotämä10 kerran lahjakortti vai monta kertaa tähän sisältyy. Yksi kerta kun maksaa lähes 40 euroa, niin hoitovapaalainenhan ihan tosta vaan ostaa 10 kerran satsin.

Uskomatonta. Meillä systeemi toimii niin, että mies käy töissä ja mä opiskelen. Saan opintorahaa, jonka käytän omiin humputuksiini ja mies maksaa asumisen, ruuat ja kaiken muun. Meillä ei ole vielä lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitte käyneet syömässä lounaspaikassa. Tai sano suoraan miehellesi, että sinä maksat tietyn summan ruuasta, hän maksaa loput, jos haluaa kalleimman annoksen. Paljonko muuten maksoi miehen ruoka?

Vierailija
4/10 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sun käskee jakaa yhteisen talouden rahat tuolla tavalla. Jatka samaan malliin niin riittää ruikuttamista.

Vierailija
5/10 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot itsenäinen nykynainen joka ei elä toisen siivellä :D

Vierailija
6/10 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ilmeisesti hoidat kotona teidän yhteistä lasta/yhteisiä lapsia, on jaettu talous noin kertakaikkisen typerästi? Mutta jos olet itse itsesi tuohon suohon ajanut, niin ei ole paljoa varaa valittaa.

Vierailija
7/10 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmasti tiesit tuon jo etukäteen, mutta et syystä tai toisesta voinut mitenkään siitä sanoa miehellesi... etpä tietenkään.

Itse ole hyväksynyt, että teillä on omat rahat ja sen mukaan sitten pitäisi elää, eikä lähteä ylivarojen tarjoilemaan.

Mutta noottia saa miehesikin, ihan urpå.

Vierailija
8/10 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se opintorahani menee kokonaan matkoihin (opiskelupaikkakunnalle ja takaisin) eikä edes riitä... Joten aikamoinen elätti toistaiseksi olen :D

Uskomatonta. Meillä systeemi toimii niin, että mies käy töissä ja mä opiskelen. Saan opintorahaa, jonka käytän omiin humputuksiini ja mies maksaa asumisen, ruuat ja kaiken muun. Meillä ei ole vielä lapsia.

Vierailija
9/10 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielipiteeni on, että mitä väliä vaikka mies kulutti pihviinsä kaikki sinun rahasi, kun kuitenkin loppujen lopuksi parisuhteessa on "meidän rahat". Mies maksaa sitten kaikki kulut loppukuulta. Ja muutenkin tietysti suurimman osan taloutenne kuluista. Eikö?

Vierailija
10/10 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oudolta jo sinänsä (kyllä se minusta kuuluu herrasmiehen tapoihin) ja vielä, kun omat tulosi ovat pienet.