Yyterin kylpylästä kokemuksia???
Hei!
Onko kukaan käynyt Yyterin kylpylässä? Mitä tykkäsitte? Minkä kokoisia huoneet? Minkälainen ruoka ravintolassa, entä aamupala? Tykkäsittekö allasosastosta? Miten lapset huomioitu? Oletteko käyneet kirjurinluodon leikki-/piknikpuistossa?
Olemme menossa siis perhelomalle Yyteriin kesällä neljän lapsen kanssa. Loman järjestää maaseudun terveys ja lomahuolto, onko kukaan ollut heidän lomillaan? Yyterin sivuilta ei paljon saa kuvaa allasosastosta ja ei mitään tietoa millaista ohjattua toimintaa tällaisella lomalla voisi olla??? Uteliaisuus tietty kova...
Kommentit (44)
Tuore kokemus täällä. Ihan hirveässä kunnossa. Maalitkin rapisee pois siitä ison altaan kohdalta. Huoneet edelleen tunkkaiset. JJotenkin sellainen neuvostoliittolainen tunnelma. Ulkoallaskin oli nyt pois käytöstä.
Jos menette niin älkää ihmetelkö jos moni asia ei toimi.
Ihmetyttää miksi tämä hotelli on päästetty rapistumaan kun on niin kauniilla paikalla. Mahdollisuuksia upeaan hotelliin olisi,mutta jostain syystä remonttia ei tehdä.
Sain siellä hyvää seksiä juuri eronneelta n. 50vee naiselta. Suosittelen👍
Kävin joitain vuosia sitten (2018 ->) kylpylässä, mutta en yöpynyt, koska asun lähellä.
Mielestäni enemmän aikuisten kylpypaikka, tai ehkä taaperon vanhemmille sopiva, sillä ainakaan itse en olisi lapsena viihtynyt tuossa kylpylässä. Siellä oli pieni kuntoallas, poreallas, ulkoallas ja sisäallas, jossa oli pari hierontasuihkua ja pieni liukumäki. Lisäksi oli matala allas, jossa oli ehkä jotain kylpyleluja. Olimme isäni kanssa ainoat kävijät.
Pukuhuoneessa olin joutunut kiipeliin, sillä en saanut kaappia kiinni enkä halunnut jättää lompakkoa, kännyä ja kotiavaimia noin vain levälleen. Kokeilin kaikkia vapaana olevia kaappeja. Yritin soittaa pukuhuoneessa olleella puhelimella respaan. Ei vastausta. Soitin lopulta omalla hotellin aspaan, että oon jumissa kylpylän pukkarissa. Lopulta kaappi saatiin lukkoon. Vaati jonkun nykäyksen, jota ei ollut käyttöohjeessa.
Mahtaakohan olla korjattu tuo ongelma...
Äitini tuli veljen lasten (tarhaikäinen ja pikkukoululainen) kanssa käymään ja ehdotti kylpylää. Tuumasin, että enemmän meillä on tekemistä pienempään hintaan kaupungin uimahallissa, jos ei haittaa, että ihmisiä on enemmän ja korkeakattoisen hallin ääniympäristö.
Uusia asiallisia kokemuksia paikasta?
Huoneet? Ravintola? Aamiainen?