Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on niin rasittava, että pihtaan kostoksi

Vierailija
07.10.2011 |

Vonkaa kyllä joka ilta seksiä hienovaraisesti, esim. sivelee sängyssä mun selkää ja pakaroita, mut haukottelen ja sanon, että ai kun väsyttää, hyvää yötä.

Sama juttu, jos katsotaan telkkaria. Mies tulee siihen liki ja yrittää kosketella ja sanoo, että tässähän voisi olla aikaa tehdä jotain muutakin. Sanon vaan, että joo niin vois, ja otan äkkiä jonkin lehden / kirjan / kännykän / kannettavan, johon syvennyn sen näköisenä, ettei paljon kiinnosta.

Tää on mun miehelleni ihan oikein. En edes jaksa selittää, miksi on niin paska. Mut yksin ollessani saatan käyttää vibraa, koska haluja seksiin mulla on. En kuitenkaan ryhdy pettämään miestäni. En vain jaksa antaa sille pillua, Tyytyköön osaansa, paskiainen. Ja jos jää kiinni pettämisestä, niin tulee ero.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. Ylivastuullisesti sitoutunut hakee turvaa ja valtaa kantamalla vastuun kaikesta mahdollisesta. Hän valitsee avuttoman kumppanin, jotta voi itse päteä. Seksuaalisuus on hänelle mitätön asia: sille ei ole aikaa, kun on niin paljon tekemistä. Selibaatti on keino kostaa avuttomaksi koetulle puolisolle.

http://www.suhdesoppa.fi/parisuhde/parisuhteen-kiintymysmallit/

Vierailija
2/5 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoa lakkasi seksi kiinnostamasta 8 vuotta sitten. Sitä ennen hän oli vielä melko

pirteä ja kokeilunhaluinen asian suhteen. Sen jälkeen on seksiä ollut lähestulkoon vain ne

muutamat kerrat aina silloin kun on halunnut tulla raskaaksi. Vonkaaminen on onnistunut suurin

piirtein kerran sadasta. Koskea en saa, suudella en saa, lähelle en saa tulla ja välillä en saa

olla edes samassa huoneessa.

Nuorena pidin itseäni suht komeana ja haluttavana, mutta nyt olen pikkuhiljaa alkanut tuntea itseni täysin yhteiskunnan ulkopuoliseksi hylkiöksi. En usko, että

kukaan haluaa olla missään tekemisissä kanssani. Pidän itseäni rumana ja vastenmielisenä.

Minkäännäköistä itsetuntoa minulla ei enää ole. Ystäviä minulla ei enää ole. Jos olisi en

sellaisia haluisi viedä kotiini. Pelkäisin, että ne huomaisivat minun ja vaimoni kylmät välit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun miehelleni ihan oikein. En edes jaksa selittää, miksi on niin paska. Mut yksin ollessani saatan käyttää vibraa, koska haluja seksiin mulla on. En kuitenkaan ryhdy pettämään miestäni. En vain jaksa antaa sille pillua, Tyytyköön osaansa, paskiainen. Ja jos jää kiinni pettämisestä, niin tulee ero.

On varmasti oikein jos tyytyy tuollaiseen. Itseltäni ei ole yksikään nainen koskaan pihdannut, mutta jos joskus pihtaa niin saa lähteä kävelemään samantien.

Vierailija
4/5 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun miehesi on noin ärsyttävä ettei sua huvita sen kanssa sekstata niin älä sekstaa. Kannattaa kuitenkin miettiä onko suhteellanne tulevaisuutta - hoida miehes kanssa ongelmat kuntoon niin seksikin paranee kuin itsestään.

Vierailija
5/5 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin surullista. Elämä on oikeasti helppoa, jos kaikki: äitee, iskä ja lapset on terveitä. Sairaus tuo tullessaan monenlaista. Olen nainen, en siis vonkaa, mutta kymmenen vuotta käytännöllisesti ilman fyysistä kanssakäymistä tappaa kaiken suhteesta. Surkeaa. Nauttikaa siitä, että mies haluaa. Se on kiva tuntea itsensä halutuksi - eikö vain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi