Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia ajatuksia sinulla heräsi Heidi Kyrön haastattelusta Meidän perhe -lehdessä?

Vierailija
07.10.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ole kontrollifriikki mielestäni, mutta en sentään kyttää, mihin kohtaan sohvaa vieraat istuvat...

Varmasti kyllä hyvä ja omistautuva äiti Heidi kauniille lapselleen.

Vierailija
2/20 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli läskejä norsuja, jotka haluaa vähintään sen viisi lasta ja olla kotiäitinä 20 vuotta.

Tällaisia ajatuksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen olo, ettei hän ole oikein kasvanut vieläkään aikuiseksi, lapsellisia ja erittäin minä-keskeisiä ajatuksia. Onneksi lapsella on osallistuvat isovanhemmat, joiden hoidossa saa olla paljon!

Vierailija
4/20 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särähti myös mulla korvaan, että lapsi on niin paljon isovanhempiensa hoidossa. Ja että "on tärkeää olla virkeä lapsen kanssa". Ei taida olla Heidi vielä ihan kasvanut itsenäiseksi. Kuitenkin yksi lapsi kasvaa niin valtavan nopeasti isoksi, itsekin yhden kouluikäisen lapsen äitinä voin sen todeta.

Vierailija
5/20 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Heidi vie konttoripäivinä lapsen hoitoon aamupalan jälkeen ja hakee vasta iltakahdeksalta? Olikohan toimittaja ymmärtänyt väärin... Ei kai kukaan äiti toimi noin.

Vierailija
6/20 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että mahtaa olla taas vauva- palstalla mammat taivastelemassa :)

Vierailija
7/20 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo... on keikalla pitkin Suomea ja laulukoulun omistaja, kaikenlaista puuhaa riittää. Hyvä juttu ja Heidi on vahva, moniosaaja. Hyvä tyyli!

Vierailija
8/20 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo... on keikalla pitkin Suomea ja laulukoulun omistaja, kaikenlaista puuhaa riittää. Hyvä juttu ja Heidi on vahva, moniosaaja. Hyvä tyyli!

Vierailija
9/20 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutun luettuani jäi kyllä vähän outo mielikuva naisesta, vaikka voi toki olla että jutussa vaan korostettiin enemmän tiettyjä asioita. Hän totesi että lapsen pitää vaan sopeutua siihen että he vanhemmat ovat aina töissä tjtn. Ja se että lapsi on aamusta iltakahdeksaan isovanhemmilla oli myös aika omituista..mutta jokainen tavallaan tietysti ja ehkä tosiaan totuss on kuitenkin toinen, en tiedä. Tuli kuitenkin semmoinen laskelmoiva ja urakeskeinen mielikuva naisesta.

Vierailija
10/20 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävän tekopirteä! Ja en yhtään ihmettele ettei tee enempää lapsia...

Ja mitä tulee tuohon lyhyeen tukkaan, niin tosiaan olen huomannut saman asian. Tosi moni nainen leikkaa hiuksensa lyhyeksi tuossa kolmenkympin korvilla. Kuulemma pitkät hiukset vanhentaa...:D Ja sitten tuo punainen väri tai sellainen kauhea musta-valkea hirvitys, yäk!

Vierailija
11/20 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittämisestä. Kuitenkin valitti keikkojen vähyyttä. Ehkä pitäisi jossain vaiheessa hyväksyä se että hänellä on ja pysyy tangoprinsessaimago, ei hänestä katu-uskottavaa rocktähteä enää saa.

Vierailija
12/20 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miten kertoi kyttäävänsä, osaavatko vieraat siirtää koristetyynyt sivuun sohvalta istuessaan. Aika friikin täydellisyyttä-tavoitteleva-supermamma -kuvan haastattelusta mun mielestä sai. Tuli mieleen Sanin taannoinen haastattelu Vauva-lehdessä. Joten eipä yllättänyt että tässä Heidin haastiksessa kävi ilmi naisten kaveruus.

Vierailija
13/20 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se miten kertoi kyttäävänsä, osaavatko vieraat siirtää koristetyynyt sivuun sohvalta istuessaan. Aika friikin täydellisyyttä-tavoitteleva-supermamma -kuvan haastattelusta mun mielestä sai. Tuli mieleen Sanin taannoinen haastattelu Vauva-lehdessä. Joten eipä yllättänyt että tässä Heidin haastiksessa kävi ilmi naisten kaveruus.

Se tyynyjuttu oli ihan kummallinen. Hän tarkkailee vieraitaan, että osaavatko siirtää koristetyynyt sohvalta emännän haluamalla tavalla. Mitäköhän on seurauksena, jos eivät osaa? o_O

Vierailija
14/20 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks kaunis päivä sen taustabändi otti hatkat, koska se oli niin sietämätön diivailija ja pomottaja. Voin uskoa, että oli totta, kun tuon jutun luki. Outo muija.

Vierailija
15/20 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se sitten sanoi?

Vierailija
16/20 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea.

Niin perus 30v kananpersemamma punaisine mieshiuksineen...hyyyyh...ja asennekkin on niin muumimammaa että voi että.

Se että haluaa yhden lapsen on minulle aivan sama.

Vierailija
17/20 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lapsensa aamusta isovanhemmille ja hakee kahdeksan aikaan illalla. Ei tullut yhtään sellaista oloa, että haluaisi olla lapsensa kanssa ja nauttia hänen seurastaan. Halusi lapsensa, jotta joku voisi periä hänen omaisuutensa. Outoa?

Vierailija
18/20 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea. Niin perus 30v kananpersemamma punaisine mieshiuksineen...hyyyyh...ja asennekkin on niin muumimammaa että voi että. Se että haluaa yhden lapsen on minulle aivan sama.

Mieshiuksest ne eivät todellakaan olleet, vaan kauniit, hänelle sopivat. Naiset voisivat edes vähän skarpata ja päästä yli "pitää olla pitkä tukka" -syndroomasta : )

Vierailija
19/20 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että eiköhän tuollaisessa epäsäännöllisessä työssä toisaalta jää hyvin rauhallista aikaa lapsen kanssa olemiseen, kun ei joka päivä tartte vetää sitä 7-17 -rallia. Ja minusta on ylipäätään hyvä, jos lapsella on myös isovanhemmat elämässä mukana. Huvitti erityisesti se, että mummo kieltäytyy lykkimästä Stokke-avaruusvaunuja ja osti jotkut normaalit kasarikärryt itselleen. Hyvä mummo! :D

Vierailija
20/20 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauhea. Niin perus 30v kananpersemamma punaisine mieshiuksineen...hyyyyh...ja asennekkin on niin muumimammaa että voi että. Se että haluaa yhden lapsen on minulle aivan sama.

Mieshiuksest ne eivät todellakaan olleet, vaan kauniit, hänelle sopivat. Naiset voisivat edes vähän skarpata ja päästä yli "pitää olla pitkä tukka" -syndroomasta : )

Mä en vaan ymmärrä noita massamammoja. :D Kaikille kolmekymppisille naisille kun näyttää olevan ihanteena olla rähjänen ja lyhyttukkanen.: D Ja toi sama kampaus. Ei pidä olla pitkiä hiuksia, mutta jotain makua voisi hankkia omaan ulkonäöönsä, jos yhtään kiinnostaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme