Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha sivusuhde janottaa

Vierailija
07.10.2011 |

Olen nyt käynyt itseni kanssa puoli vuotta kovaa taistoa, jotta en palaisi yhteen vanhan sivusuhteeni kanssa...

Tarina menee niin, että tapasin tämän ihmisen vuonna 1997 ja tapailimme vuoden 2002 loppuun asti. Minä menin tuon tapailumme aikana naimisiin, ja tämä toinenkin osapuoli oli suurimman osan ajasta oikeassa parisuhteessa tahollaan. Emme oikeastaan virallisesti milloinkaan lopettaneet suhdettamme vaan suhde loppui siihen, että minä aloin odottamaan ensimmäistä lastani.

Olemme kaikki nämä vuodet pitäneet jollain tavoin yhteytttä, mutta välillä on mennyt vuosiakin, ettemme ole nähneet. Nyt olemme kuitenkin puolen vuoden ajan pitäneet tiiviimmin yhteyttä, käyneet lounaalla ja kahvilla parin viikon välein. Välillä olemme vitsailleet hotellinuoneen varaamisesta, mutta en ole varma, onko kyse kuitenkaan pelkästä fyysisestä kaipuusta. Molemmat varmasti myös tahoillamme yritämme pyristellä tästä irti, mutta sitten tulee heikkoja hetkiä ja jompi kumpi ottaa yhteyttä.

Harmittaa oma heikkous - ja silti kaipaan tätä ihmistä.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aikoinaan oli tilanne se, että olin hyvin rakastunut tähän sivusuhteeseeni mutta hän ei halunnut kanssani mitään vakavaa. Ja minä en vain pystynyt päästämään irti, elättelin mielessäni ehkä kuitenkin toivetta oikeasta parisuhteesta.

Ehkä tää onkin avainjuttu..Olet ollut miehelle sopiva henkilö jolta saa pillua. Ja olet jäänyt sellaiseksi sopivaksi henkilöksi jolta voi herua vaikka hynttyitä yhteen ei mies koskaan kanssasi laittais. Äh, mars kauppaan ja osta pino harlekiineja pahimpaan haaveilunälkääsi.

Vierailija
2/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin aikoinaan oli tilanne se, että olin hyvin rakastunut tähän sivusuhteeseeni mutta hän ei halunnut kanssani mitään vakavaa. Ja minä en vain pystynyt päästämään irti, elättelin mielessäni ehkä kuitenkin toivetta oikeasta parisuhteesta.

Ehkä tää onkin avainjuttu..Olet ollut miehelle sopiva henkilö jolta saa pillua. Ja olet jäänyt sellaiseksi sopivaksi henkilöksi jolta voi herua vaikka hynttyitä yhteen ei mies koskaan kanssasi laittais. Äh, mars kauppaan ja osta pino harlekiineja pahimpaan haaveilunälkääsi.

Ymmärrän tavallaan ap:tä vaikka ei se oikein ole. Mutta ap:han on vain haaveillut? Eli vielä ei pettämistä ole. Nuo miehet on jotkut siitä kummia että pyörittävät monia miehiä yhtä aikaa ja aina on joku vara vara ehdokas. Säälittävää. Myös naiselta sama säälittävää. Jos on yhden kanssa niin on jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

=D Siis miehet pyörittävät monia naisia yhtäaikaa eikä miehiä.

Vierailija
4/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet voinut mennä naimisiin ja samalla pettää miestäsi?? Eikö miehelläsi olisi ollut oikeutta tietää, että et koe avioliittoa sitoutumisena?

Vierailija
5/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet voinut mennä naimisiin ja samalla pettää miestäsi?? Eikö miehelläsi olisi ollut oikeutta tietää, että et koe avioliittoa sitoutumisena?

miten voikin pilata toisen elämän tuolla tavalla, täytyy olla erittäin sairas :(

Vierailija
6/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voikin pilata toisen elämän tuolla tavalla, täytyy olla erittäin sairas :(

Niinpä. On eri asia jos ap olisi hairahtunut vaikka yhden kerran, mutta vuodesta 97 tähän saakka.. Vaikka ei olisi ollut koko ajan aktiivistakaan niin silti: 14 vuotta. Ihan kipeä tyyppi.

Vierailija
7/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaako avioliitto jotenkin suhteen? Saako avoliitossa pettää?

Ap valinnut varmaan väärän kumppanin ja elättelee turhia toiveita tästä sivusuhteesta joka ei ole ap:stä kiinnostunut ollenkaan.

Vierailija
8/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tulee saamaan mitä tilaa, ennemmin tai myöhemmin.

ihmettelen vaan, että miksi haluais taas tulle hyväksikäytetyksi.

Vierailija
9/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tavallaan ap:tä vaikka ei se oikein ole. Mutta ap:han on vain haaveillut? Eli vielä ei pettämistä ole. Nuo miehet on jotkut siitä kummia että pyörittävät monia miehiä yhtä aikaa ja aina on joku vara vara ehdokas. Säälittävää. Myös naiselta sama säälittävää. Jos on yhden kanssa niin on jne.

No kyllä mäkin haaveilua ymmärrän. Mutta onhan tuossa kuviossa epäsymmetriaa ap:n haitaksi. Ja ap:han mainitsi jotain, että on vitsailtu hotellihuoneestakin. Tuollaisessa jutussa roikkumisessa käy kaunis päivä niin että yksi asia johtaa toiseen ja sitten ollaan joku kerta siellä hotellihuoneessa. Silloin se, mikä tällä hetkellä voidaan tulkita tyhmäksi haaveiluksi tai vielä korrektiksi miehen ja naisen yhteydenpidoksi muuttuukin salasuhteeksi.:(

Vierailija
10/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tulee saamaan mitä tilaa, ennemmin tai myöhemmin. ihmettelen vaan, että miksi haluais taas tulle hyväksikäytetyksi.

Että mies pettää ennemmin tai myöhemmin? Kuka nyt haluiskaan tulla hyväksikäytetyksi ehdoin tahdoin? Luulen ettei ap ajattele järjellä. Tämä on hyvä ketju nyt kaikille toisille naisille. Tai pettäjille.

Vierailija
11/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikin on tällainen ns. hampaankoloon jäänyt vanha suhde, jossa kipinät ovat leiskuneet vuosikausia, vaikka olen tahollani naimisissa ihanan mieheni kanssa. Katkaisin kaiken yhteydenpidon tähän mieheen yks kaks vähän ennen häitä, mutta edelleen joskus tavallaan kaipaan häntä (häistä nyt pari vuotta). En kuitenkaan koskaan pettäisi aviomiestäni, jota rakastan.

Monta kertaa olen miettinyt, ettei se nyt niin vaarallista olisi, jos ottaisin tähän toiseen yhteyttä ja käytäisiin vaikka kahvilla. Mutta sisimmässäni tiedän, että leikkisin tulella eikä siitä seuraisi mitään hyvää.

Tunteitaan ei voi hallita, mutta käyttäytymistään voi. Sinä, AP, olet nyt avioliitossa, toimi sen mukaisesti äläkä kiusaa itseäsi.

Vierailija
12/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jos pyytäisit näkökulman tähän asiaan joltain mieheltä, miksi pitää yhteyttä johonkin vanhaan suhteeseen. Tuskimpa kukaan mies vastaisi että "ystäviä kun ei voi olla liikaa" tai "voihan sitä pitää yhteyttä kun jos toinen on hyvä tyyppi". Mikähän todellinen syy mahtaa olla miehen puolelta?

Vierailija
13/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskot vakaasti, että miehesi ei pahastu toimistasi ja suot hänelle samankaltaisen vapauden irrotella, niin anna palaa.

Mutta useimminhan on kyse siitä, että kaltaisesi ihminen ei missään nimessä antaisi oman puolisonsa käyttäytyä kuten itse käyttäytyy, helvetti, kukaan nyt pettäjäsikaa siedä! Omalla kohdalla se moraali kuitenkin joustaa...

Vierailija
14/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pannut muita ja mennyt samalla naimisiin?? Sinulla on kyllä joku äärimäisen paha luonnehäiriö, hakeudu läheistesi vuoksi hoitoon ja päästä nyt miehesi ainakin vapaaksi. Sinussa taitaa olla sitä kuuluisaa narsistin ja psykopaatin vikaa.

Vierailija
15/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa ei kyllä sulle YHTÄÄN säälipisteitä eikä sympatiaa heru.

Mistä helvetistä sun laisia horoja sikiää???

Vierailija
16/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi miestäsi, joka kuitenkin jossain vaiheessa saa selville millaisen ihmisen kanssa hän on naimisissa. Miehesi elää valheessa, hän ei tunne ns. pimeää puoltasi.

Mieti miltä tuntuisi itsestäsi, jos paljastuisi, että miehesi on pettänyt sinua yli kymmenen vuotta. Jokaisessa yhteisessä hetkessänne olisi ollut kolmas ihminen, nainen jota miehesi ajatteli koko ajan...

Oletko ehkä narsisti?

Vierailija
17/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan kyllä tilanteen vakavuuden...

Minulle lasten saanti merkitsi sitä oikeaa sitoutumista - ja sen jälkeen, siis yhdeksään vuoteen en ole tähän ihmiseen koskenut. Eikä ko. ihminen kyllä ole todellakaan ole ollut läsnä mielessäni koko aikaa. On ollut vuosia, jolloin olemme ehkä vaihtaneet 1-3 tekstiviestiä koko vuonna.

Toivon kyllä, etten olisi tätä henkilöä koskaan tavannut.

Vierailija
18/18 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin normaalilla tunne-elämällä (aikuisen sellaisella) varustettuna ihmisenä tuntuu vaan pahalle lukea tällaista viestiä. Sitä muistaa, miten koopäitä ihmisiä keskuudessamme pyöriikään.

En tajua ollenkaan tuollaista, että aikuinen ei tajua tollasen kielletyn hedelmän makua sen vertaa, että tajuaisi, että se kielletyn herkullisuus siinä maistuu, eikä varsinaisesti se toinen mies.

Toivoisin, että menisit vain pois ja lopettaisit häiriköimästä muita noilla narsistikuvioillasi ainakin täällä. Olethan rikkonut oman perheesi sielun lisäksi myös sen miehen perheen pyhimmän, luottamuksen. Olet ällöttävä ja itsekäs ihminen, häivy, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän