gallup: kuinka pysyt pirteänä pimeinä syksyisinä aamuina?
syötkö kenties jotain vitamiineja. vai mikä on sinun salainen reseptisi :D
Kommentit (11)
Työ jaksaa pitämään kiinni normaalissa arjessa. Olen valinnut osa-aikatyön.
Ja matkustelu. Matka, kun on tiedossa niin se auttaa. Voi vaan laskea öitä, koska lähdetään reissuun.
Nyt ennen joulua 2 matkaa tiedossa. Niitä odotellessa.
Syön vitamiineja ja treenaan salilla/juoksen. Etenkin liikunta pitää minut virkeänä!
joskus syön jonkun makean pullan, tai pari palaa suklaata jne. Poretablettijuomat jossa on b-vitamiineja piristävät. Kirkasvalolamppu on hyvä, mutta sitä pitäisi muistaa tuijotella joka päivä ja ainakin koko talvi.
Syksyiset aamut eivät ole läheskään niin pahoja kuin sysipimeän talven aamut jolloin aurinko nousee vasta kun meidän päivä on jo puolessa:/
asutaan ulkomailla eikä kaamosta onneksi ole.
Jos Suomeen erehdyn tulemaan marras-joulukuussa, niin sitten vähän väsyttää :)
joskus syön jonkun makean pullan, tai pari palaa suklaata jne. Poretablettijuomat jossa on b-vitamiineja piristävät. Kirkasvalolamppu on hyvä, mutta sitä pitäisi muistaa tuijotella joka päivä ja ainakin koko talvi.
Syksyiset aamut eivät ole läheskään niin pahoja kuin sysipimeän talven aamut jolloin aurinko nousee vasta kun meidän päivä on jo puolessa:/
mulla ei tahdo olla aikaa istuskella lampun edessä kun on 1- ja 3-vuotiaat, mutta silloin kun oli, kaamosmasennuksen kesti ilman lääkkeitä :) Ja aika kallis ostos se on mutta kannattaa.
ulkomaanmatkaa aurinkoon keskitalvella juuri sen väsähtämisen ja pimeyden vuoksi.
ulkomaanmatkaa aurinkoon keskitalvella juuri sen väsähtämisen ja pimeyden vuoksi.
Viime vuonna olin Suomessa passinuusimisreissulla marraskuun lopulla ja kyllä se ankealta tuntui. Päivät niin lyhyitä, raukaisi ja sitäpaitsi teki mieli syödä koko ajan :)
Toisaalta kesäkuussa ei Suomessa tahdo saada aluksi nukuttua valoisuuden takia.
Me asumme Genevessä ja kun vielä vuoria on joka puolella, niin aurinkoa riittää läpi vuoden.
ei vitamiineja