Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miettikää kuinka Jussin lapsia hävettää?

Vierailija
07.10.2011 |

Mun käy niitä oikein sääliksi. Ja olen vihainen heidän puolestaan Jussille. Jos mun isä olisi tuollainen.. ei herranjumala!

Saanaa en osaa kritisoida, mielestäni hän on viaton ja vanhemman miehen vietävissä. Jussilla sen sijaan ei ole minkäänlaista moraalia, ei mitään arvoja. Perverssi äijä. Oksettavan näköinen ja vastenmielinen vastuuton paska!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin lapsille jotka on vanhempia kuin Saana.

Ei ole ollut koskaan tekemisissä vanhimman kanssa joten samapa tuo hänelle taitaa olla.

Vierailija
2/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukaan ei voi olla tunnstamatta kun äitikin on tunnettu. Tsemppiä Satulle ja lapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussin lapsille jotka on vanhempia kuin Saana.

Vierailija
4/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ajatella, että julkisuudessa hölmöilevät omaiset ovat tehneet valintansa itse. Ovat eri persoonia, ei voi kuin irtisanoutua läheisemmästä kanssakäymisestä.

Vierailija
5/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ajatella, että julkisuudessa hölmöilevät omaiset ovat tehneet valintansa itse. Ovat eri persoonia, ei voi kuin irtisanoutua läheisemmästä kanssakäymisestä.

Minkä valinnan ne omaiset ovat tehneet? Saako vanhempansa nykyään valita, vai?

Samaa olen kyllä ajatellut, esim. Jussin ainakin toisella tyttärellä on julkinen ammatti ja joutuu varmasti kestämään ihmisten kommentteja ja katseita. Jokainenhan saa mokailla elämässään niin paljon kuin lystää mutta on oikeasti tosi ikävää Jussin lasten kannalta.:(

Vierailija
6/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuksun vanhempien on ajateltava että julkisuudessa hömöilevä omainen on tehnyt valntansa itse". Tarkoitan nyt näkökulmaa niin päin, että viattomat sukulaiset eivät voi mitään omaistensa (=julkkisomaistensa) toilailulle.

Vierailija
7/7 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka blogia lukee ja katsoo aiheuttavat myös sitä häpeää lapsille. Turha arvostella miestä, jos kuitenkin kiinnostuneena seuraa hänen edesottamuksiaan ja tukee toimintaa taloudellisesti katsomalla blogia, lukemalla lehtiä, seuraamalla ohjelmia missä tämä mies esiintyy.

En klikkaa blogia auki, koska en halua lisätä omaisten taakkaa enkä tehdä tällaisia aloituksia, jotka lisää vettä myllyyn.