Sanokaa joku lahja 4 kk ikäiselle vauvalle josta on iloa myöhemminkin?
Jokin lelu millä 4 kk ikäinen osaa leikkiä ja millä lapsi voi leikkiä vielä myöhemminkin kun ei ole enää ihan niin pieni. Onko sellaista?
Kommentit (14)
Pehmolelut tietty on kivoja ja kestää pitkään, tai uniriepu.
Sun otsikon sanajärjestys on hassu, siinä sana josta viittaa vauvaan, eli siitä on iloa jatkossakin..
No juu, ei mulla muuta. Mutta sai hymyn huulille sun otsikko, kiitos illan piristyksestä :)!
joku kiva kirja tai cd-levy. Itse tykkäisin. Tai sitten jotkut kivat ruokailuvälineet... ei 4kk leiki tai siis, kapusta ajaa saman asian kuin joku hilavitkutin. Toki isommat leikkii, mutta heiläkin mielenkiinto äkkiä muuttuu.
tuli ensimmäisenä mieleen lahjasta 4kk ikäiselle, siinä iässä tai hetken päästä alkaa kiinteiden maistelu...
Millähän meidän vauvat leikki? Leikkimatto jolla vauva voi pötkötellä ja isompanakin siitä on iloa.
Minusta vauvatkin leikkii pieninä, esim. imeskelee ja hypistelee leluja. Katselee ainakin ja ihmettelee.
Sinulle joka myhäilit kieliopille, niin kiva että olet iloinen :) Minä olen ulkomaalainen :D Heh :D
t.ap
http://www.punavuorenpeikko.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=404&nav=70010…
takuu varma hitti vauvalle kuin vauvalle
imeskellään "pesulappuja" tietysti :)
niillähän ainakin useimmat tietämäni vauvat naatiskelevat myös omani!
joo, eipä tuo label ehkä enää sitten myöhemmin ole mieluinen leikkikalu...
Olisi iloa pidempäänkin. Toki hiukan arvokkaampi, mutta esim. Ikean talja ihan ok.
Sophie the Giraffe. Hyvä lelu, myös vanhempien lasten leikkeihin mukaan menevä, vaikka onkin purulelu (eli vauvana käytännöllisempi kuin pehmo).
Fisher-Pricen Learning puppy (http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&produc…)
ja se on ollut ihan huippu. Lapsi nyt 1v2kk ja on tykännyt koirasta koko ajan. Siitä löytyy koko ajan uutta kivaa ja nyt jo vanhoja tuttuja lauluja.
Parasta on se, että siitä saa äänet pois, eikä meillä tyttö ainakaan nostanut mitään meteliä, jos se löytyi päikkäreiden jälkeen äänettömänä. Äänenvoimakkuuden saa lisäksi säädettyä kahdelle eri voimakkuudelle.
iloa on sittenkin, kun lapsi itse oppii painelemaan nappuloita ja saa musan kuuluviin.
merkkiä en nyt jaksa lähteä tarkistamaan, mutta alle 10e oli hinta.
Ehdottaisin lastenlaululevyä, vaikkapa Vauvan vaaka. Uppoaa vauvalle ja isommalle :-)