Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Kuinka monia haluaisi
06.10.2011 |
seksiä kahden tai useamman miehen kanssa yhtä aikaa? Tai harrastaa seksiä jonkun katsellessa?
Itsellä on fantasiana että kaksi miestä rakastelisi minua yhtäaikaa tai vuorotellen. Joskus olen rakastellut mieheni kanssa niin että hänen kaverinsa katseli vierestä. Mukaan ei häntä otettu kun jännitys olisi noussut liian suureksi. Mutta fantasiatasolla himottavaa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
olla kahden miehen kanssa samalla kertaa. Mielestäni tämä ei kyllä sovi parisuhteeseen vaan on sinkkujen hommaa. Itse en ainakaan voisi ottaa rakkaani lisäksi toista miestä sänkyyn mukaan.
Mutta olen vapaana ollessani ollut muutamia kertoja kahden miehen kanssa sängyssä ja nuo kokemukset ovat olleet vähintään ok, pari jopa erinomaisia. Upein kokemus oli sellainen kerta, kun molemmat mieheistä olivat sisälläni samaan aikaan (eri aukoissa toki) ja sain sellaisen orgasmin, että kirjaimellisesti näin tähtiä. Automaattisesti tuo ei kuitenkaan onnistu ja myös vähemmän "räjähtäviä" kertoja on ollut joukossa. Tosi paljon riippuu miesten kestosta ja osaamisesta miten kimppa sujuu.
Voin suositella ainakin kokeilemista rohkeille sinkuille, jotka haluavat uusia jännittäviä kokemuksia.