Nuoret äidit tampere (20-25v)
Onko muita nuoria äitejä tampereen seudulla joilla päivät tylsääkin tylsempiä? Itse olen 23v ja minulla on 6vuotias poika ja toinen loppusuoralla tulossa :) päivät kuluu aikalailla kotona seiniä tuijotellen,on kavereita kellä lapsia,mutta ei vaan tule nähtyä (tuntuu että kaikilla meillä omat juttumme ja koskaan ei muka ehdi) ja sitten lapsettomien kaverien kanssa ei varsinkaan osu aikataulut yhteen,kun päivät ovat töissä ja viikonloput baarissa.Ja olisi muutenkin kiva tutustua uusiin ihmisiin :)
Kommentit (6)
Itse olen 20 vuotias, marraskuussa 21 vuotta täyttävä pari kuukautta äitinä ollut :) Asun kalkussa mutta pääsen bussin avulla liikkumaan minne pitää.
Sama homma itsellä, ei ketään tuttu joten päivät menee neljän seinän sisällä tai pikku vauvan kanssa shoppailessa kaupungilla. Otahan yhteyttä!
preppyg@luukku.com
Tää on hirveen vanha ketju,mut ois kiva löytää muitakin äitejä tampereelta joilla on tekemisenpuutetta päivisin :) Itselläni ei ole kavereita joilla olisi lapsia, niin aika harvoin tulee ketään nähtyä, ja poijallekkin olisi kiva saada seuraa.
Olen 23v ja poikani on kohta vuodenikäinen. Asumme Linnainmaalla, mutta toki voisimme lähteä täältä muuallekkin päin esim puistoilemaan.
Menkää keskustaan PikkuKakkosen Puistoon kun se on tulvillaan väkeä. Eli jokaikinen kesäpäivä. Siellähän ne äidit seisoskelee ja tutustuu toisiinsa kun lapset leikkii.
En tiedä mikä olisi vastaava mahtava kohtaamispaikka talvella kun leikkipuisto ei ole niin suosittu.
Ja en tiedä mikä neuvoksi niille äideille joiden lapset on jo liian vanhoja leikkipuistoon.
Nuoret sinkut menee löytämään uusia ihmisiä baareihin.
Mihin äidit menee? Onko jokin vauva-baari? Tai vauva-kahvila?
Olenko minä sitten vanha äiti koska olen 26v?
3 lapsen 25v äiti.. missä päin tamperetta asut?