Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Utöyan saarihan aiotaan pitää käytössä, pystyisitkö

Vierailija
06.10.2011 |

sinä viettämään siellä rauhallisia leiriöitä? Itseä puistattaisi, olen vielä vähän taikauskoinenkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka paikassa on tapahtunut karmeita asioita, et vain tiedä niistä.

Vierailija
2/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mitään jos ei tiedä. Mutta kun tämä nyt on aika kuuluisa karmea tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista aluetta, jonka päälle ei joku olisi joskus kuollut. Ihmisiä on ollut miljardeja. Luuletko, että ihmiset ovat kuolleet vain sairaaloihin ja sellaisiin paikkoihin, jotka ovat nykyään pyhättöjä?

Vierailija
4/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista aluetta, jonka päälle ei joku olisi joskus kuollut. Ihmisiä on ollut miljardeja. Luuletko, että ihmiset ovat kuolleet vain sairaaloihin ja sellaisiin paikkoihin, jotka ovat nykyään pyhättöjä?

Tai siis en. Oletan silti että on normaalia vähintäänkin pyöritellä mielessään tuollaisia tapahtumia jos sellaisella paikalla viettää yönsä.

Vierailija
5/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän siitä tulisi kaltaistensa kulttipaikka.

Vierailija
6/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa nytkin istun kohdassa, josta appi aikoinaan löydettiin kuolleena....

Vierailija
7/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain tietää moniko asiaa miettisi. Yksinäni kai sitten miettisin, taidan olla epänormaali.

Vierailija
8/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin itse asuntoon, johon edellinen asukas kuoli eteiseen muutamaa viikkoa aikaisemmin. Viereisessä asunnossa nainen oli hirttänyt itsensä vaatekomeroon.

Vierailija
9/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vain tietää moniko asiaa miettisi. Yksinäni kai sitten miettisin, taidan olla epänormaali.

kyllä muakin kylmäisi ajatus viettää sielä aikaa.

Vierailija
10/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon jossain määrin henkiolentoihin (koska olen sellaisen nähnyt), joten uskon että varsinkin noin massiivisessa ja raa´assa teurastuksessa on jäänyt saarelle sieluja vaeltelemaan. Vaikkei olisi kyse vihamielisistä hengistä, niin en silti haluaisi heitä kohdata.

sinä viettämään siellä rauhallisia leiriöitä? Itseä puistattaisi, olen vielä vähän taikauskoinenkin.

Vierailija
11/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon jossain määrin henkiolentoihin (koska olen sellaisen nähnyt), joten uskon että varsinkin noin massiivisessa ja raa´assa teurastuksessa on jäänyt saarelle sieluja vaeltelemaan. Vaikkei olisi kyse vihamielisistä hengistä, niin en silti haluaisi heitä kohdata.

Nehän oli kivoja ja normaaleja nuoria ihmisiä eläessään. En ole koskaan oikein hiffannut tätä että miksi ne sitten olisivat pelottavia tai ahdistavia kuoltuaankaan. Jotenkin... loukkaa näiden liian nuorina kuolemaan joutuneiden ihmisten muistoakin musta tollainen ajattelu, että niitä täytyisi ruveta kammoamaan tai pelkäämään.

Vierailija
12/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellakaanpystyisi viettämään siellä mukavaa leiri-iltaa! Kuten en haluaisi viettää rantalomaa Khao Lakissa, mun päässä pyörisi vain ne vesimassoissa pyörivät ruumiit! Tiedän ja ymmärrän ettei paikkoja vain voida poistaa käytöstä ikävien tapahtumien jälkeen, mutta itse en noissa surullisen kuuluisissa paikoissa viihtyisi!

Vierailija
13/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vähän olen ruotsinlaivoillakin matkustellut, että Estonia käy mielessä joka kerta kun laivaan astun. Kuitenkin elämää menee eteenpäin, ja kun siellä saarella vietetään kesiä, niin muistot kauheuksista jäävät vähä vähältä taka-alalle - varsinkin kun saarelle muutaman vuoden kuluttua tulee uusia sukupolvia joilla ei ole ensi käden muistoa tapahtuneesta.

Vierailija
14/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sitä saarta aletaan karttamaan juuru siksi että Breivik murhasi siellä manifestinsä innoittamana monia, on Breivik silloin voittanut.

Omasta mielestäni juuri esim WTC muistelu ja jauhaminen on sitä että ne terroristit voittivat. Toivottavasti nyt joku tajuaa mitä tarkoitan, en osaa oikein kunnolla selittää.

Mutta siis kuitenkin. Käyhän Bodomillakin porukkaa telttailemassa. Eikä Jokelan kouluakaan lakkautettu sen ampumistapauksen jälkeen, vaikkakin tiedän tapauksia, jotka vaihtoivat koulua en jälkeen, toki ymmärrän senkin.

Itse kyllä olen herkkä noille jutuille. Esim. Auswitchiin en voinut mennä sisälle, pelkkä portilla olo sai minut ahdistumaan. Lontoon towerin vankityrmät olivat myös hirveä paikka, samoin ne kadut joilla Viiltäjä Jack jakoi omaa manifestiaan. Mutta kuten sanottu, ei maapallolla ole paikkaa jonne joku ei olisi kuollut, joten yritän vain olla ajattelematta noita juttuja.

Vierailija
15/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu. Missään tapauksessa sitä ei olisikaan pitänyt julistaa miksikään hautamuistomerkiksi tulevien sukupolvien mieliin kummittelemaan.

Vierailija
16/16 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kritisoinut terrorismin aikaansaamaa, no, terroria. Mutta totuus on että itse "elämä jatkuu" vaihe on kyllä hirmuisen kolkko.

Ymmärrän tuon henkiolentojen välttelemisen vaikka olisivatkin olleet ihania nuoria eläessään ja olisivat sitä edelleen. Omat taitoni eivät riittäisi traagisesti kuolleen kohtaamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme