Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäero, eri elämäntilanne, voiko onnistua?

Vierailija
06.10.2011 |

Tapasin miehen, joka huumasi mut heti, menin ihan sekaisin, enkä pystynyt toimimaan normaalisti.. Hän hurmaantui myös minusta. Hän on 15 vuotta vanhempi ja hänellä lapset tehty ja aika eri tilanne kuin mulla. Mä haluaisin perheen ja ehkä vähän eri asioita. Mennäkö tunteen vai järjen mukana? Molemmat miettii samaa asiaa, mies on myös hämmentynyt ja haluaisi tutustua, mutta pelkää, että elämämme eivät sovi yhteen. Apua, mitä mä teen...??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omani alakouluikäisiä. Elämäntilanteet siis eroaa paljon toisistaan, tosin perhettä tämän miehen kanssa en enää halua, toisin sanoen siis yhteisiä lapsia.

Meillä puhuttu siitä, että mies joutuisi tavallaan "aloittamaan alusta" kuitenkin, kun minun lapseni ovat vielä vuosia kotona. Hän on siihen valmis.

Siinä on silti paljon isoja kysymyksiä... Ulkoisen paineen kanssa olen jo sinut.

Vierailija
2/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ikäeroa 12v. Miehellä kaksi lasta, jotka molemmat oli alaikäisiä kun aloimme seurustella, mutta nyt 6v jälkeen toinen on saatu aikuiseksi ja omilleen, toinenkin on pian täysi-ikäinen. Lisäksi mies oli naimisissa lastensa äidin kanssa ja minä avoliitossa kun tapasimme.

Ihan ensimmäisenä käytiin läpi tulevaisuuden toiveet joista tärkeimpänä se, että mies ei halua lisää lapsia ja minä en halua ollenkaan omia lapsia, mutta hänen lapsilleen olen valmis olemaan - jos en ihan äitipuoli - niin perheen toinen aikuinen.

Jos sinä haluat lapsia ja mies ei, niin unohda koko juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämäntilanteen ja tutustut mieheen ihan vaan ihmisenä? Kaikki muu on vain kuorta ja ihmisten sääntöjä ja luokituksia. Kuka sopii kenellekin? Missä on määritelty minkä ikäisenä lakkaa olemasta jollekulle sopiva? Onko 11 vuotta ikäeroa hyvä mutta ei enää 12?

Ajattele omilla aivoillasi ja sydämelläsi, älä kanssaihmisten.

Vierailija
4/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niinkään tuo ikä. Kestävän parisuhteen kannalta on todella tärkeää, että tulevaisuuden suunnitelmat ovat samanlaisia eli jos mies ei ole valmis perustamaan uutta perhettä ja tekemään lapsia kanssasi ja sinä taas haluat sitä, niin en näe parisuhteella tulevaisuutta. Jonkin aikaa voi omasta elämänsuunnastaan poiketa, mutta jossakin vaiheessa paineet korjausliikkeelle tulevat. Tai sitten katkeroidut ja elät huonossa parisuhteessa.

Eli nuo asiat, etenkin perheen perustaminen ja lapsiasiat, pitää pohtia ja puhua yhdessä ratki jo suhteen alussa.

Ihanaa noin muuten ap, että olet kohdannut molemminpuolista hurmaannusta! Tsemppiä!

Vierailija
5/6 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ensimmäinen lapsi täyttää kohta 30v. ja hänellä lapsi 2v.

Meillä asian kanssa ei ole ongelmia. Mikä sinun ikäsi on?

Vierailija
6/6 |
07.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 27, mies siis vähän päälle neljänkymmenen. Miehellä teini-ikäiset lapset. Kynnyskysymykseksi muodostunee se, haluaako hän enää lapsia ollenkaan vai ei. No, sittenhän sen näkee. Kiitos kommenteista :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme