Jäikö muille paska fiilis noista juhlista?
Esiintyjäksi on roudattu jostain Inarin perämetsistä Suomi-ikoni Vesku, jonka taiteelliset biisivalinnat ei ehkä osuneet nappiin, muutkin esiintyjät ihan jotain nobodyjä, samat väsyneet yhteisveisut ku 13 vuotta sitten.
Lavalle kömpivät leijonat aivan seilissä, osa niin kännissä ettei edes pysty lavalle tulemaan. Suurin osa miehistä räplää puhelintaan lavalla. Nurminen selviää sen verran lopussa, että saa könyttyä itsensä lavalle. Joku tuhannen tuiterissa ollut mies (en erota lasien takaa kuka on kuka) koputtaa mikkiin vaatien sitä päälle tilaisuuden jo päätyttyä, ja voimme vain arvata miten tärkeää ja älykästä mies olisi kansalle sanonut.
Joku halaa presidenttiä kuristusotteella. Presidentti on juuri antanut leijonille päiväkotilaisten tekemän kortin ja muistuttaa samalla känniselle lätkäjoukkueelle, miten päiväkotilapset ympäri maata pitävät heitä sankareina.
Kommentit (33)
Kunnon yhteislaulu olisi ollut paikallaan.
Isot pahat sedät valtaavat tv:een.
ja eiköhän ne ole jo nukkumassakin.
Esiintyjät oli leijonien valitsemia.
eikä vaikuittanut illan aikana tippaakaan humalaiselta. Ehkä me kateltiin juhlia vähän erilaisten linssien läpi.
Olihan ne varmaan kännissä silloinkin, mutta ei mitään tuollaista sekoilua...
Miksei screenillä voitu näyttää ottelun parhaita hetkiä ja nostattaa niillä tunnelmaa? Veskun "väliaikainen" oli ajoitukseltaan ja sanoitukseltaan täydellisesti epäonnistunut valinta. Yleisön yhteislaulattaminen tutuilla kisabiiseillä sekä pelien takana soivilla vanhoilla hiteillä / videoleikkeet otteluista olisi ollut paras tapa pitää juhlatunnelmaa yllä. Ja Mertarannan olisi pitänyt olla paikalla, ehdottomasti! "Harjakainen" oli hölmö juontajavalinta.
Loiri veti hienosti biisinsä, joissa oli osuvat sanat. Finlandiakin kosketti ainakin meitä kotikatsomossa. Alkupään biisien aikana tv oli äänettömällä.
ainakin puoli minuuttia kuristusotteella. Kuka hampaaton amis se oli?
Bändit sen mukaan ja pelaajien valitsemia. Ihan hieno juttu.
Kovin korkeaa tasoa on turha odottaakaan kun kemut kyhätään kasaan alle vuorokaudessa.
juhlissa mikään, no juontaja sekoili vähän (ei kylläkään kännin takia). Moni tykkäsi Veskusta ja oli todellakin sopiva valinta tuohon tilaisuuteen. Toihan on mahtavaa, että vedetään joku juttu ihan yli eikä aina pidätellä ja mietitä mikä on noloa ja junttia ja mikä "sopivaa".
No niin kukkahattutädit, nyt nukkumaan.Isot pahat sedät valtaavat tv:een.
suomalainen MIES ei osaa vaatia laatua vaan aina kun laatua vaaditaan niin sen takana on "kukkahattutäti" (lue kulttuuritäti). Sivistä itseäsi. Nää juhlat ei olleet sen mukaiset mitä ois ansainneet olla ja piste. (olin paikalla myös 95).
Tokihan av-mamma olisi vuorokaudessa järjestänyt englannin kuninkaallisten häiden tasoiset juhlat, mutta valitettavasti tällä kertaa ei ollut av-mammoja pyydetty noita juhlia järjestämään.
Juhlat olivat taatusti Leijonien mieleen, heidän toivomiaan artisteja, sairaan paljon hyväntuulista yleisöä. Oli kyllä juuri semmoset juhlat kuin pitikin.
Mä olen mies ja vituttaa se että joidenkin mielestä
suomalainen MIES ei osaa vaatia laatua vaan aina kun laatua vaaditaan niin sen takana on "kukkahattutäti" (lue kulttuuritäti). Sivistä itseäsi. Nää juhlat ei olleet sen mukaiset mitä ois ansainneet olla ja piste. (olin paikalla myös 95).
Et todellakaan ole mies :DDDD
Joo ihan varmasti.
Ja se Aku Hirviniemi oli ihan turha. Olisin toivonut Paasosen haastattelevan Mikko Koivua. Sakari Kuosmanen oli piristävä poikkeus esiintyjien joukossa. Finlandia koskettaa aina. Ja presidentti Halosen vierailu oli ihan mukava yllätys.
ei olleet AV-mammoille, vaan Leijonille.
Eikö ole vain kohtuullista että juhlat ovat sankareidensa näköiset? Täälläkin on nimitetty jääkiekkoilijoita junteiksi, joten sehän on vaan oikein että saavat myös juntit juhlat.
Buahahahhaaahaha !
Mies! AV:lla!!!! Buahahhaahaahaha!
Joo ihan varmasti.
känninen sekoileminen tuolla lavalla. Ihan sama mitä keskenään tekevät mutta noi 70 000 ihmistä oli tullut katsomaan sankarejaan jotka näyttivät ihan idiooteilta siellä lavalla. Siinä nuorille pojille ja tytöille roolimallia olkaa hyvä! Ei MITÄÄN arvostusta Suomen kansaa kohtaan tullut noilta jätkiltä.
Mua ei siis sinänsä viinalla läträäminen haittaa, itse olisin siipaissut pelin jälkeen kunnon kumarat mutta sinnitellyt ton esiintymisen vaikka pienessä darrassa. Ihan idioottia kitata kaljaa tossa mittakaavassa kun täytyy mennä Suomen kansan eteen, siis täh?
Tätä samaahan se on ollut joka kerta, kun torilla on tavattu.