Tuli tuon FBI Criminal Mindsin 13v murhaajapsykopaattipojasta mieleeni ihan isoveljeni
Paitsi että kuvaus sen äidistä oli liian romanttinen. Veljeni (silloin 13 v)työnsi saaremme rannalla minut 3-vuotiaana veden alle ja painoi merenpohjaan. Pääni oli täynnä rakkolevää, kun pääsin pintaan ja yskin vettä ja itkin. Äitini luki Gloriaa aurinkotuolissaan ja episodin nähtyään purskahti nauruun ja sanoi mulle, että oletpas sä tyttö hassun näköinen. Myöhemmin sama veli työnsi pikkuveljeni laiturilta mereen noin samanikäisenä kuin minut, mutta jostain syystä sukelsi hänet takaisin pintaan ja vannotti pikkuveljelleni, että sano niille että mä pelastin sut hukkumiselta ja että mä olen suuri sankari (vanhemmille), muuten mä tapan sut. Isoveljeni haukkui minua myös koko lapsuus- ja teini-iän läskiksi, vaikka olin aneeminen ja laiha kuin luuranko. Kävi myös viikate aseenaan isäni kimppuun ja karjui, että mähän istun taposta linnassa tosta vaan sun takia, kun ei ollut saanut tarpeeksi rahaa.
Kommentit (8)
millainen ap:n veli nykyisin on?
Sydän pysähtyi. 32-vuotiaana.
ap
sukulaisen lapsen, yritti tappaa vauvan tukehduttamalla vaan äitinsä pääsi väliin. Oli 11-v.
Nyt Vanhan Vaasan sairaalassa murhapoltosta.
Mitä se äiti oli sitten tehnyt, että pojasta tuli tuommoinen?
ei ole kummallista, jos lapsi kasvaa täysin kieroon. Varmasti äiti puhunut kotona ajatuksiaan ääneenkin vuosien mittaan. Alusta asti. Mitä lapsen itsetunnolle tekee, jos vanhempi antaa ymmärtää, että lapsi on jo kohdussa tuhonnut sisarensa? Äitikin tuossa hoitoa tarviisi.
Mut sitä ennen kotona poika oli jo käyttäytynyt väkivaltaisesti ja rikosrekisterissä jo useita merkintöjä. Meni vähän ohi, että oliko jotain syvempää syytä, miks poika kasvoi kieroon.
Mitä se äiti oli sitten tehnyt, että pojasta tuli tuommoinen?
ei ole kummallista, jos lapsi kasvaa täysin kieroon. Varmasti äiti puhunut kotona ajatuksiaan ääneenkin vuosien mittaan. Alusta asti. Mitä lapsen itsetunnolle tekee, jos vanhempi antaa ymmärtää, että lapsi on jo kohdussa tuhonnut sisarensa? Äitikin tuossa hoitoa tarviisi.
mutta sitten kävi juuri niin, että kuopus imaisi itseensä toisen, kuolleen sikiönalun. Ei tulisi mieleenkään syyttää lasta, sen verran henkisesti stabiileja olemme mieheni kanssa.
ap
niin isäni ryntäsi heti veljeni asunnolle, kun ruumis oli viety pois, mutta verta ja ulostetta vielä sohvalla. Kahmi kaikki ruoat jääkaapista muovipussiin ja vei ne kotiinsa ja paistoi pihvit.
ap
millainen ap:n veli nykyisin on?