Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En imettänyt kahta lastani. He ovat nyt opiskelemassa korkeakouluissa vaativaa tutkintoa

Vierailija
05.10.2011 |

ja ovat upeita ihmisiä. He olivat poikkeuksellisen terveitä pikkulapsina eli eipä ollut mitään liimakorvia sun muita kierteitä.

En todellakaan ole koskaan käsittänyt, mitä paitsi he jäivät. Meillä on loistavat välit ja he ovat meidän vanhempiensa ilo ja ylpeys. Upeita nuoria ihmisiä!

Voiskohan olla, että tämä imetysasia on mennyt täysin överiksi ja saa fanaattisuudessaan jo täysin absurdeja piirteitä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan olla, että tämä imetysasia on mennyt täysin överiksi ja saa fanaattisuudessaan jo täysin absurdeja piirteitä?

Ei voisi olla, vaan on.

Vierailija
2/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo vaativan korkeakoulututkinnon suorittaminen ilmentää vain sitä, että jäätyään tissittelystä paitsi lapsistasi on tullut vaativia ylisuorittajia. Mieluummin kuin siellä yliopistolla, he roikkuisivat edelleen tissillä. Ikävä ilmoittaa mutta olet tuhonnut heidän elämänsä. He eivät tietystikään sano tätä sinulle, koska imettämättömyys on luonut ikuisen epärehellisen tunneyhteyden välillenne ja näin ollen he tulevat aina valehtelemaan todellisista tunteistaan sinulle. Ja kaikille muille.

Menen nyt ajelemaan pääni noiden nuorten puolesta, itkettää jo. Hävetkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ovat upeita ihmisiä. He olivat poikkeuksellisen terveitä pikkulapsina eli eipä ollut mitään liimakorvia sun muita kierteitä.

En todellakaan ole koskaan käsittänyt, mitä paitsi he jäivät. Meillä on loistavat välit ja he ovat meidän vanhempiensa ilo ja ylpeys. Upeita nuoria ihmisiä!

...ja olen korkeasti koulutettu, menestynyt, vanhempieni ylpeys. Kaikki on päällisin puolin todella loistavasti, osaan näytellä hyvin normaalia, mutta salaa vihaan ja halveksin äitiäni sekä kärsin eroahdistuksen aiheuttamasta tunnekylmyydestä. Eipä tämä tietenkään yksin imetyksestä johdu, mutta huvittaa vaan kun äiti pitää itseään täydellisenä vanhempana ja halveksui minua kun halusin imettää omia lapsiani pitkään.

Vierailija
4/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan näytellä hyvin normaalia, mutta salaa vihaan ja halveksin äitiäni sekä kärsin eroahdistuksen aiheuttamasta tunnekylmyydestä.

Vierailija
5/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaan näytellä hyvin normaalia, mutta salaa vihaan ja halveksin äitiäni sekä kärsin eroahdistuksen aiheuttamasta tunnekylmyydestä.

...vaan ihan omasta elämästäni rehellisesti kerron. Mun äiti ei imettänyt mua, ei juurikaan osannut muutenkaan pitää lähellä, ja halveksuu sitä kun mä imetän omia lapsiani ja vastaan kuulemma liian nopeasti niiden itkuun. Mun äidin mukaan lapselle tekee hyvää olla välillä yksin ja itkeä oikein kunnolla. Mä taas nään vaan sellaisia hämäriä flashbackeja omasta lapsuudesta missä olen yksin pinnasängyssä, eikä kukaan tule.

En mä ymmärrä että imetys tekisi kenestäkään paremman äidin, mutta ei sen poiskaan jättäminen ketään kruunaa...

Vierailija
6/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhin on yliopistossa, ihan normitutkintoa tekemässä.

jos en olis imettänyt, tän logiikan mukaan esikoinen opiskelis jotain yybervaikeeta jutskaa.

ei ollut meidänkään lapset koskaan sairaita, ei ihottumia tai minkäänlaisia ruoka-aineallergioita. ei ollut mullakaan. eiköhän ne periydy, imetit tai et.

Vierailija
7/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina ollut todella terve ja olen valmistunut nuorena tohtoriksi. Minulle oli kuitenkin päivänselvää, että imetän omia lapsiani WHO:n suositusten mukaan. Laajoilla aineistoilla tehdyt tilastolliset tutkimukset nimittäin osoittavat vakuuttavasti, kuinka paljon imetyksestä on hyötyä. Yksilötasollahan tilanne sitten vaihtelee paljon, mutta jokaisen lapsen kohdalla on todennäköisintä, että imetys on se korviketta parempi vaihtoehto.

Vierailija
8/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kuullut imetyksen ja älykkyyden välisestä yhteydestä. Niin paitsi tunneälyyn sillä voi olla vaikutusta, mutta lienee tärkeintä läheisyys. Ite tykkäsin imettää. Mahtava tunne kun vauva on rinnalla ja tapittaa luottavaisin silmin syvälle silmiini minuutti toisensa jälkeen. Niisk. Se aika on täällä jo ohi.

Vierailija
9/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vauvan pulloruokinnalla ja nuoren aikuisen "vaativilla" korkeakouluopinnoilla olisi joku syy-yhteys.

Vierailija
10/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vasta nyt aikuisena omien lasten kautta, olen huomannut millaisen syvän tunneyhteyden omiin lapsiin voi saada ja myös sen, mitä minulta lapsena puuttui. Minusta pidettiin erittäin hyvää huolta. Minä olen varmaan juuri tuollainen menestyvä uralapsi, joka on äidin mielestä upea ihminen. Mutta perusturvallisuutta äitini ei parhaalla mahdollisella tavalla mielestäni ole minulle saanut luotua. En tiedä missä syy. Oletan, että äiti voi luoda syvän tunneyhteyden lapseen myös ilman imetystä, mutta että se saattaa olla selkesäti haasteellisempaa.

Vierailija
11/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua on imetetty ja olen itse imettänyt. Arvaa missä imetys näkyy minun kohdallani?

Olen suorittanut kaksi erittäin helpon tuntuista korkeakoulututkintoa. Mikään ei ole minulle vaativaa.

Vierailija
12/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetys! Tunneperäisesti parempi äidille ja lapselle. Toki voit kompensoida asiaa pitämällä paljon sylissä vauvaasi vaikka sitten pullon kanssa.

Onkohan äitiäsi pidetty sylissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme