Ostatko vaatteita mieheltäsi salaa?..
Itse olen (ja kaveripiirissänikin) ja ensin niitä piilottelee ja sitten kun laittaa päälle ja mies kysyy, mistä tuo on tai onko uusi niin sanoo vaan ihan pokkana, että " ei vanha, kaivoin kaapin pohjalta " tai " sain kaverilta.. "
Ja huono omatunto on..
Löytyykö täältä naisia, jotka tunnustavat? :)
Kommentit (16)
En ostele holtittomasti vaatteita.
Että eivät käy töissä ja voi ostaa, mitä haluavat? Miestäni ei kiinnosta, mihin laitan rahani, joten voin ostaa vaatteita, auton tai asunnon kyselemättä.
Ja ihan siitä syystä, että mieheni on pihi eikä ymmärrä miksi niitä uusia vaatteita pitää ostaa "koko ajan". Ja nalkuttaa sitten kun olen käyttänyt rahojani sellaisen turhuuteen. Meillä omat tilit ja omat rahat, maksan puolet asuntolainasta ja laskuista (vaikka miehellä isommat tulot) ja silti hän katsoo asiakseen valittaa rahankäytöstäni. Joten siis lähestulkoon aina kun ostan uusia vaatteita, kannan ne laukussani kotiin (jos mies sattuu olemaan kotona) ja sujautan jossain sopivassa välissä laukusta kaappiin, jossa ne muuttuvat hetkessä "vanhoiksi rytkyiksi" tai kavereilta lainatuiksi. :)
en ole niin kova shoppailija että sitä pitäisi piilotella. Kerron kyllä kun jotain ostan (jos muistan, ei aina tule heti puheeksi eikä miestä erityisesti kiinnosta jos jotain työvaatteita ostelen. Sitten viimeistään jos päällä olevasta kysyy onko uusi, toki kerron että on ja kysyn mielipidettä. Minulla on sellainen työ että jonkin verran täytyy vaatteitakin ajatella, en kuitenkaan erityisesti pidä shoppailusta eikä siihen ole aikaakaan, ei siis tule niin paljon osteltua.
tosin suurimmaksi osaksi kirppikseltä, joten rahan menon takia en niitä piilottele. Lähinnä kai sen vuoksi, etteivät lapset oikeasti tarvitse niin paljon vaatetta, mitä heille kannan. Laitan vaan uudet vaatteet kaappiin (tai kirpparilta ostetut pesukoneeseen) mainitsematta asiasta mitään... Välillä mies ihmettelee, onko jokin vaate todella meidän, kun ei ole tutun näköinen (johon minä vastaan, että on se meidän kun siinä on PK:a varten ommeltu nimilappu, eli ei ole kyse siitä, että mies olisi tuonut toisten lasten vaatteita pk:sta kotiin).
Luulen kyllä, että mies tietää tämän tapani, mutta ei häntä kai kiinnosta puuttua siihen...
että olen ostanut jotain?
olen ostanut 2 hermeksen vyötä, toinen makso 790 toinen 570 €. niiden hintaa en mainostanut :)
Mutta haluan kysyä miksi teette niin? Eikö mies antaisi ostaa?
eikä mulla ole mitään syytä ostaa niitä salaa tai piilotella. Tosi outoa on, jos näin pitää tehdä :O
ja nauraisin jos mies nalkuttaisi onko pakko ostaa.
Meillä on omat rahat. Laskut ja perheen yhteiset menot maksetaan puoliksi, lopuilla omilla rahoilla kumpikin saa tehdä mitä huvittaa.
mutta äitini tekee niin.
mikä on musta vähän säälittävää,että aikuisen ihmisen pitää piilotella ostoksiaan.isäni on niin kova nalkuttamaan.
Kyllä mun mies ainakin huomaa jos on jotain uutta päällä. Enkä mä tosiaankaan lainaile mitään vaatteita keneltäkään. Eikä tarvitse salailla ostoksia, päinvastoin kerron ja näytän innoissani kun olen ostanut jotain.
Kyllähän mä saan omilla rahoillani tehdä mitä haluan, niin pitkään kun talouskulut jaetaan puoliksi.
Ostan muutoinkin aika harvoin vaatteita (noh, okei, välillä tulee innostuttua vähään liikaa =D) mutta kenkiä sitäkin enemmän =D.
En millään voisi edes pitää salassa ostoksiani, koska vaatekaapissani ei montaa vaatekappaletta ole, joten mies huomaa heti uuden vaatteen. Toisekseen, olen aina innoissani esittelemässä vaatteitani miehelle (vaikka tiedän, ettei hän voisi vähempää kiinnostaa) =D
Siis ihan kaikista ostoksista en kehtaa kertoa, vaikka mies ei niistä mitään sanokaan..mutta hävettää silti, että olen niin pinnallinen, että pitää aina olla jotain uutta ostamassa...
kiinnosta yhtään vähempää. Näytän kyllä jos olen jotakin tosi makeeta löytänyt, itselle tai lapsille. Mutta perusostoksia en jaksa esitellä.
Ostan vaatteita joka viikko ja toisaalta rahtaan niitä kirppikselle vähän väliä.
Ei mies koskaan kysy, onko tuo uusi. Joten jos aikoisi salaa ostaa niin ihan turhaahan tuo olisi.