Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkakaas jo laittaa huutikseen talvivaatteita myyntiin!

Vierailija
05.10.2011 |

Nyt olisi hyvä aika ostaa ennen lumia, ja ennenkuin rahat kuluu joululahjoihin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voin väsätä sulle tarjouksen meidän vähän käytetystä reimatec setistä.

Vierailija
2/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppapukua (housut+takki) tytölle. Aika vähän oli tarjolla maanantaina kun selailin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta ostin uudet vaatteet lapsille.

Vierailija
4/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tunnu kelpaavan. Ihan pilkkahinnalla pitäisi ilmeisesti myydä! Uudenveroisia, hyväkuntoisia ja uusia vaatteita myynnissä.

Vierailija
5/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saman talvitakin saa kaupasta 65 eurolla tarjouksesta, ja sen lähtöhinta on huutiksessa 25 eur, niin en viitsi huutaa. Postikulut lisää n.8 eur, niin tulee aika kalliiksi käytetystä takista.

Vierailija
6/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipailisin 128cm toppapukua (housut+takki) tytölle. Aika vähän oli tarjolla maanantaina kun selailin.

Yhdestä reimatecista voisin luopua..

Vierailija
7/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jäljellä enää rippeitä. Itse ostin jo varastoon ticketin haalarin 65 eurolla jo heinäkuussä. Nyt myin pieneksi jääneen ticketin 100 eurolla...Kannattaa olla ajoissa. Ja kevään väikausivaatteita kannattaa aloittaa bongaan jo joulu-tammikuussa.

Vierailija
8/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ostin juuri viime viikolla ReimaTecin uudenveroisen talvihaalarin ja välikausipuvun yhteensä 16 eurolla. kirpparilla näät heti minkä kuntoisen tuotteen ostat ja säästät postikulut. Lisäksi valitettavasti huutiksessa tuntuu olevan paljon myyjiä jotka kuvittelevat saavansa KÄYTETYSTÄ tuotteesta uuden hinnan. Käytetty on aina käytetty, eikä mua ainakaan kiinnosta paljonko joku on uutena maksanut. Etsin aina mahdollisimman hyväkuntoisia tuotteita mahdollisimman halvalla ja jos ei tärppää niin marssin kauppaan ostamaan uuden!

Vierailija
9/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en jaksa alkaa kauppaamaan vaatteita huutonetissä. Yksi 1-vuotiaan haalari oottaa kaapissa ostajaa, mutta eihän sitä ostajaa tule jos en jaksa kaupitella =)

Ei kukaan tarvis Didriksonin talvihaalaria? väritys enemmän pojan. laadukas eikä ole muutaman kuukauden käytöllä kulunut. :)

Vierailija
10/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja toppavaatteet meni kuin kuumille kiville. Muutamat rippeet vielä myynnissä eikä mene enää kaupaksi. Ihmisillä on tainnut mennä markkinoiden rytmi päälle...ekat toppavaatteet näin kaupoissa heinäkuussa! Älytöntä mutta totta.

Vierailija
11/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin myin jo elokuussa siellä ylimääräiset talvikamppeet.

Vierailija
12/12 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuussa meni kirpparilla Reimatecit ja vaivoin sain huutonetissa myytyä myös Travallet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän