Otin jo toisen pikavipin tässä kuussa.
Molemmat luottokortit tapissa, 5000 euroa velkaa.
Itse olemme itsemme tähän jamaan saattaneet. Harmittaa vain ihan vietävästi.
Kommentit (16)
toki tänä kesänä on kaikesta joudutt karsimaan jo, eli sinänsä neuvosi eivät minua auta, johon varmaan viittasit. Olen aina ollut sellainen selviytyjä, että tällä hetkellä tuntuu hiton vaikealta myöntää, että tarvitsen apua, kun aina ennenkin olen pärjännyt. Ehkä kypsyttelen tuota velkaneuvontaa, ja päädyn hakemaan apua, ennemmin kuin päädyn pikavippiin... Niin noloa päätyä tällaiseen tilanteeseen.
tarpeelliseen. Tai muuten oot kohta sellasessa kusessa, ettet saa edes sähkösopimusta, nettiä, puhelinta yms. ilman käteistä rahaa.
Niistä tulee ikävä kierre. Me olemme siinä nyt ja voin sanoa, ettei ole kivaa.
Noh, itsepä olemme syypäitä.
Join the club. Minakin jouduin viime kuussa ottamaan. En tieda miten selviamme naista. Tuntuu etta kaikki kaatuu paalle. Ja kenenkaan kultalusikkasuussa syntyneen on ihan turha alkaa moralisoimaan, tama ketju ei ole teille.
En ole koskaan ymmärtänyt miten tyhmät noita vippejä ottaa. Lainaa vitonen ja maksat 10 takasin. Säälittävää.
Sulla on liian ahne elämäntapa. Et saa käyttää rahaa enempää kuin tuloja: ensin maksat pois laskut ja sitten vasta herkkuja.
esim. excelissä? Jos ei ole, niin nyt on hyvä aika tehdä. Näet tarkasti, paljonko kuussa on varaa mihinkin.
En ole koskaan ymmärtänyt miten tyhmät noita vippejä ottaa. Lainaa vitonen ja maksat 10 takasin. Säälittävää. Sulla on liian ahne elämäntapa. Et saa käyttää rahaa enempää kuin tuloja: ensin maksat pois laskut ja sitten vasta herkkuja.
vaikka vippejä olen ottanut, toki vippien ottaminen on tyhmää, mutta kun mistään muualta ei rahaa saa ja tili ei riitä kaikkeen, vuokraa, sähköä ym olen maksellut hätätilassa pikavipillä, en mitään herkkuja ole ostanut tai tuhlannut.
ei tarvitse olla kultalusikka suussa syntynyt et ymmärtää, että pikavipeistä alkaa syöksykierre.
Jos ei tässä kuussa ole satasta laskuun, niin miksi seuraavassa kuussa olisi sitten yhtäkkiä se koron verran enemmän? Sehän vaatisi, että seuraavassa kuussa olisi rahatilanne muuttunut todella paljon parempaan päin, jotta voisi noita vippejä maksella takaisin...
Myy vaikka huutonetissä ostaheti hintaan lipasto tms. , kuin rupeat noihin vippeihin, niisät et pääse enää eroon.
laskut tiedossa, kaikki tulot myös. Olen hyvin tarkka raha-asioistani.
Talous meni kuralle, kun luvattu kesätyö ei toteutunutkaan, enkä päässyt muualle. Olen opiskelija. Kolmen kuukauden palkka jäi siis saamatta ja kyllähän se tuntuu!
Valmistun ensi keväänä ja minulla on jo vakituinen työpaikka tiedossa, joten saamme kaikki luottokortit ja lainat maksettua hyvin nopeasti pois.
Silti, monta kuukautta vielä kituuttamista. Oma vikahan tämä oli, kun luotin epävarmaan kesätyöpaikkaan.
vaikka vippejä olen ottanut, toki vippien ottaminen on tyhmää, mutta kun mistään muualta ei rahaa saa ja tili ei riitä kaikkeen, vuokraa, sähköä ym olen maksellut hätätilassa pikavipillä, en mitään herkkuja ole ostanut tai tuhlannut.
Tuo on hieman epäloogista. Eli tili ei riitä laskuihin, mutta silti otat järkyttävällä korolla lainaa. Sehän ei ainakaan paranna rahatilannettasi. Monet yhtiöt kyllä suostuvat sumplimaan laskujen maksuaikoja. Eli hätätilanteisiin on kyllä paljon muitakin ratkaisuvaihtehtoja kuin pikavippi.
tekemään maksusuunnitelmia ja sopimuksia! Kyselkää saatteko Takuusäätiön könttälainan matalalla korolla maksaaksenne velat!!!
T: ulosottokierteestä kohta ulkona ilman pikavippejä
mieluummin se kuin pikavipit,opintolaina on moninkerroin edullisempi teille ja sitä voi maksaa sit kun valmistut.
ja muille samoissa ongelmissa oleville.
Mulla on viimeinen puoli vuotta mennyt taloudellisesti ihan metsään, monestakin syystä. Ja nyt olen lähellä tilannetta, että pikavippiä tartteis. Sitkuttelen vielä, yritän ainakin.
5000 ja elämä pelastuis, niin, hetkellisesti, sitten olisikin varmaan syvempi suo tarvottavana... Kunpa en olis yh, vois yrittää edes jostain löytää jotain sivuduunia, mutta aikaa ei ole... Skele!
Nimeni on Agusia Kacper, olen liiketoiminnan nainen, olen osajakaja Grupa Lotos S.Alle Gdańskissa Puolassa. Laillisen lainan saaminen on aina ollut valtava ongelma asiakkaille, joilla on taloudellinen ongelma ja jotka tarvitsevat ratkaisun. Lainan ja vakuuksien kysymys on se, mitä asiakkaat aina huolestuttavat, kun etsit lainaa lainanantajalta, mutta Alden Moore laina on tehnyt laina-alan eron. He pystyivät järjestämään 75000 dollarin lainan vain 2 % ilman stressiä. ja tämän lainan kanssa pystyin jakamaan kasvua vähittäiskaupassa ja tänään olen ylpeä voidessani kiittää Alden Mooreta vilpittömyydestäsi ja nopeasta vastauksestasi lainahakemukseni suhteen. Suosittelen jokaista täällä Puolassa, joka on joka tarvitsee lainaa ottamaan yhteyttä Aldenin lainaan heidän sähköpostiosoitteellaan aldenmooresloanfirm@gmail.com
5000 on sopiva kohta käydä velkaneuvonnassa ja muuttaa kulutustapoja. Tuon vielä pystyy maksamaan pois vuodessa tai muutamassa pienilläkin tuloilla. Pitää vain pystyä tekemään ne vaikeat päätökset kuten muutto halvempaa asuntoon, kaiken ruoan laitaminen kotona tai autosta luopuminen.
Jos 5000 kohdalla ei havahdu, saa lainaa toki lisää. Kymppitonnien kulutusvelasta ei välttämättä pääse eroon koskaan. Luottokortti- ja pikaluottofirmojen unelma-asiakas on sellainen, jonka kaikki tulot menevät lainakorkoihin ja joka hakee ruoan sossusta.