Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Galluppi NAISILLE

06.11.2005 |

Miten synnytys vaikutti naisellisuuteesi ja seksuaalisuuteesi?

Vaikuttiko se positiiviesti vai negatiivisesti?

Perustele vastauksesi lyhyesti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutuin synnytyksen myötä tytöstä naiseksi.

Vierailija
2/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppa ei todellakaan ole entisellään eikä se seksi ja naisena oleminen oikeasti muutu siitä mitenkään ihmeelliseksi.Miksi tuollaista pitää edes uskotella. Ihmetyttää lässytys naiseuden puhkeamisesta. Epäilen sen johtuvan siitä, että kivuliaaseen synnytykseen verrattuna seksi tuntuu edes siedettävältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[size=4]

[color=red]

♥.·:*¨`*:·.♥.·:*¨`*:·.♥

[size=3]

[color=green] Elämä on ihanaa!

[size=4]

[color=red]

♥.·:*¨`*:·.♥.·:*¨`*:·.♥

Vierailija
4/9 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä enemmän kuin ennen lapsen saamista. Osaan nauttia toisen aikuisen läheisyydestä, enkä häpeä vartaloani..

äiti -04

Vierailija
5/9 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisellä puolella mullekin varmaan tapahtui sitä paljonpuhuttua kypsymistä, mikä näkyy myös vällyjen alla. fyysisesti toivuin todella hyvin, joten sen takia ei ole muita ongelmia tullut.

Vierailija
6/9 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuutta ei muuttanut kun olen aina ollut muutenkin aika estoton nautiskelija.

Vierailija
7/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan unohda sitä mieletöntä tunnetta, joka mulla oli ekan lapseni syntymän jälkeen! En koskaan ole tuntenut itseäni niin Naiseksi, täydelliseksi ja itsevarmaksi. Tuntui ihmeelliseltä, että olin kehossani kasvattanut vauvan, synnyttänyt hänet ja sitten tuo sama keho vielä tuotti niin suurta seksuaalista nautintoa miehelle sekä minulle. Plus vielä nautinto, jonka imetys tuotti vauvalle sekä äidille!

Onhan se ihmeellistä.

Eipä ole tarvinnut ulkonäkökomplekseja paljonkaan tuon jälkeen tuskailla.

Vierailija
8/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan unohda sitä mieletöntä tunnetta, joka mulla oli ekan lapseni syntymän jälkeen!

En koskaan ole tuntenut itseäni niin Naiseksi, täydelliseksi ja itsevarmaksi. Tuntui ihmeelliseltä, että olin kehossani kasvattanut vauvan, synnyttänyt hänet ja sitten tuo sama keho vielä tuotti niin suurta seksuaalista nautintoa miehelle sekä minulle. Plus vielä nautinto, jonka imetys tuotti vauvalle sekä äidille!

Onhan se ihmeellistä!

Eipä ole tarvinnut ulkonäkökomplekseja paljonkaan tuon jälkeen tuskailla.

Vierailija
9/9 |
07.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen tunne on omasta itsestä ja seksi tuntuu ihan samalta kun ennenkin. :)