Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaanko myydä vikaostoksen Huutiksessa?

Vierailija
04.10.2011 |

En ole koskaan harrastanut trokaritoimintaa, enkä ostele uusia kamppeita Huutiksessa parempaan hintaan myytäväksi. Nyt kuitenkin mokasin ostoksen kanssa ja ostin lapselle alerekistä aaaaivan liian ison vaatteen, en oikeasti tajua mitä päässä liikkui. Tai siis tajuan, että vaate oli ihana ja ajattelin ostaa jemmaan, mutta kotona vasta tajusin, että vaate varmaan istuisi kaapissa pari vuotta ennen käyttöä. O_o Huutonetistä saisin varmasti omani pois, mutta kehtaanko kuitenkaan laittaa Huutikseen? Kaikenlaista muuta käytettyä olen myynyt, mutta nyt mietityttää, turhaanko? Ei edes ihan halpa ostos, lähemmäs 80 e...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassuja ajattelet:)

Vierailija
2/7 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassuja ajattelet:)

Kun tietää palstaa pitkään lukeneena mitä mieltä täällä ollaan niistä, jotka nappaavat alesta (Hullut päivät tms.) tuotteita ja tunkevat heti Huutonettiin euronkuvat silmissä. En vain haluaisi sellaista mielikuvaa luoda, mutta ehkä murehdin turhaan? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydään itselle tarpeettomat pois. Ei se tee kenestäkään trokaria, jos myy uusia tavaroita, omia vikaostoksia. Kyllä mulle ainakin sattuu niitä, varsinkin lastenvaatteissa. Oma silmä ei aina sano, että malli tai koko ei sopi omille lapsille, jotka eivät ole mukana sovittamassa. Muutakin käyttämätöntä tavarfaa on kertynyt nurkkiin, ja pistän ne kiertämään.

Vierailija
4/7 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeettomista tavaroista. Laita osta heti-hinnaksi se mitä itse maksoit jos omatunto kolkuttaa ;-)

Vierailija
5/7 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eri asia. Tuossahan vain korjaat inhimillisen erehdyksen kun myyt vaatteen pois. Anna mennä vaan.

Vierailija
6/7 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeettomista tavaroista. Laita osta heti-hinnaksi se mitä itse maksoit jos omatunto kolkuttaa ;-)

Harvemmin olen tuota toimintoa käyttänyt, mutta sehän voisi olla nyt ihan kätevä. Kiitti! :) ap

Vierailija
7/7 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyt siellä, voit mainita että ovh se mutta ostit alesta sillä hintaa, mutta olikin vikaostos....mutta ei tietenkään olepakko mainita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi