G: Jos kaikista maailman töistä saisi samaa palkkaa, mitä työtä haluaisit tehdä?
Oletetaan, että työnkuva olisi kuitenkin sama kuin mitä se nykyisellään on. Eli työaika, työedut yms. pysyisivät ennallaan, mutta palkka olisi joka työstä samanlainen.
Kommentit (3)
Ensin kysyt mitä työtä tekisin ja sit sanot et oletetaan et työnkuva on samanlainen.WÄT?????
Mä haluisin olla pandakarhujen "lähihoitaja" jossain hyvässä varakkaassa eläintarhassa.Muutaman tunnin vuorokaudessa hoitelisin niitä täysin heidän ehdoilla.
Eli jos kaikki terveyskeskuslääkärit ovat kiireisiä, sitä he olisivat myös jatkossakin vaikka palkat yhtenäistettäisiin.
eli olisin ohjelmistosuunnittelija.
Kyllämä luulen et suurin osa ihmisistä valitsee työnsä mielenkiinnon mukaan, ei tylsää työtä vuositolkulla voi tehdä. Tässä siis tarkoitan lopullista työtä, ei mitään opiskeluaikaista keikkaa kaupassa (mitä itekin tein rahan takia).
Ensin kysyt mitä työtä tekisin ja sit sanot et oletetaan et työnkuva on samanlainen.WÄT?????
Mä haluisin olla pandakarhujen "lähihoitaja" jossain hyvässä varakkaassa eläintarhassa.Muutaman tunnin vuorokaudessa hoitelisin niitä täysin heidän ehdoilla.