G: Vuoden bruttotulosi? Oletko tyytyväinen?
Minulla tasan 40 000 euroa brutto ja olen tyytyväinen. Jos mielisin korkeampipalkkaisiin töihin, stressi lisääntyisi ja vapaa-aika vähenisi. Tämä on ideaalein tilanne minulle.
Kommentit (35)
ja veroprosentti 41%. Olen ihan tyytyväinen vaikka palkka hommaan nähden ei ole ihan kohdillaan mutta mammaloma on jarruttanut kehitystä.
kotiäitejä palstalla :D
Aika harva noita summia tienaava notkuu päivisin jossain vauvapalstalla.
Ei jaksa kiinnostaa.
Mulla vuoden bruttotulot 28800 ja olen superonnellinen. Se on paljon enemmän kuin monella ystävälläni.
Ihan kiva. Ärsyttää ehkä, kun joku voi tienata enemmän. Mut so, työaika on liukuva ja 4kk kesäloman ja 2kk joululoman lisäksi voin ottaa palkallista lomaa silloin kun haluan.
Tavoite on n.45 te yht vuodessa. Sitten olen tyytyväinen. Isopalkkaista porukkaa täällä muuten:)
En ole tyytyväinen, aika pahasti vituttaa tilipäivinä...
kotiäitejä palstalla :D Aika harva noita summia tienaava notkuu päivisin jossain vauvapalstalla. Ei jaksa kiinnostaa. Mulla vuoden bruttotulot 28800 ja olen superonnellinen. Se on paljon enemmän kuin monella ystävälläni.
että meillä töissä olisi jotenkin netin käyttö kielletty ?
Täällä ratkaisee tehty työ, ei työpaikalla vietetty aika. Siksi joskus on aikaa palstailla työainakin
t. nro 1
vouti vie n. 900/kk
näillä mennään.
tasan.
Olen tyytyväinen, tosin pidän muutoinkin työstäni :)
Johan totesin, että mieheni tienaa 2000 euroa/kk enemmän ja SIIHEN en ole tyytyväinen. Eli meidän firmassa 5000 euroa ja enemmän ei ole epätavallista. Ottakaa huomioon, että monet keskitasoa vähän yli ansaitsevat ovat olleet työelämässä vuosikymmeniä jopa!
Mikä toimiala? Koulutus?
Itselläni oli vuositulo ehkä n. 48t eur viime työssäni ja mielestäni se oli ihan hyvin (sis. autoedun verotusarvon).
Ja miehellänikään ei ole 60tonnia, vaikka on joku "johtaja" tms.
Enkö mä vaan ole osannut pyytää tarpeeksi vai mikä on...?
on ÄÄRETTÖMÄN EPÄTODENNÄKÖISTÄ, että juuri ne 2-3 kertaa enemmän tienaavat naishenkilöt käyttäisivät työaikaansa täällä roikkumiseen ja tällaisiin typeriin gallupeihin vastaamiseen.
Haloo, ihmiset! Jos tienaat vähemmän kuin 2500 euroa kuussa, olet pienipalkkainen. Jos yli, HYVÄ! Jos tienaat yli 65000 euroa vuodessa, herää ja päästä kissa ulos.
Mikä toimiala? Koulutus? Itselläni oli vuositulo ehkä n. 48t eur viime työssäni ja mielestäni se oli ihan hyvin (sis. autoedun verotusarvon). Ja miehellänikään ei ole 60tonnia, vaikka on joku "johtaja" tms. Enkö mä vaan ole osannut pyytää tarpeeksi vai mikä on...?
ja olen koulutukseltani KTM ja toimin Business Controllerina. Ja palkka on se noin 68 keur
Mikä toimiala? Koulutus? Itselläni oli vuositulo ehkä n. 48t eur viime työssäni ja mielestäni se oli ihan hyvin (sis. autoedun verotusarvon). Ja miehellänikään ei ole 60tonnia, vaikka on joku "johtaja" tms. Enkö mä vaan ole osannut pyytää tarpeeksi vai mikä on...?
ja olen koulutukseltani KTM ja toimin Business Controllerina. Ja palkka on se noin 68 keur
Olen tyytyväinen, mutta siihen en, että mieheni tienaa alemmalla korkeakoulututkinnolla kuussa 2000 euroa enemmän. Itselläni korkeakoulututkinto. Saman verran molemmilla työkokemusta ja suurinpiirtein sama vastuu.
Olen yrittänyt ajatella vaihtamista, mutta huomannut että kk palkkani onkin melko suuri verraten siihen mitä muut maksavat. Harmittaa. Työ kun ei enää niin motivoi ja vaihtaa aion joka tapauksessa pian.
T: Yksi monista tuhansista samassa firmassa olevista