Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä, mä vaan lopetin tupakanpolton, noin vaan!

Vierailija
04.10.2011 |

Oon polttanut 15 vuotiaasta saakka, nyt olen 44. Pisin aika kun olen ollut polttamatta tässä välissä on n. 3 vuotta, sit on ollut satunnaisia muutamia kitukuukausia. Nyt about kuukausi sit mulla oli keuhkoputkentulehdus, vedin kuitenki sitkesti tupakan senkin aikana, ja hups, oli niin pahaa, etten ole yhtäkään röökiä sen jälkeen vetänyt! Mieli ei ole tehnyt kertakaan, välillä oikein mietin asiaa ja totean et ei, todellakaan ei! Olen jopa istunut iltaa viinilasin(lasien) äärellä, eikä silti tehnyt mieli polttaa! Mä oon siis oikein tyytyväinen, mutta superällistynyt, miten tää voi käydä näin helposti???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nimittäin olin 7v polttamatta ja menin kokeileen, että vieläkö se maistuu yhtä hyvälle:)

Sitä kokeilua kesti sitten 5 vuotta, ennen kuin sain lopetettua uudestaan. Plääh. En ikinä enää sorru moiseen.

Hienoa, että olet pystynyt jättämään pois. Ja ollaan viisaita, eikä kokeilla enää uudestaan.

Vierailija
2/3 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tule kiusausta aloittaa uudelleen! Isäni lopetti terveydellisistä syistä tupakoituaan 45 vuotta. Sanoi, että jos olisi tietänyt, että lopettaminen on niin helppoa, olisi tehnyt sen jo vuosia aikaisemmin. Ehkä se on se jokin, joka lopulta motivoi niin, että oikeasti HALUAA lopettaa. Itselläni on välillä kausia, että poltan ja sitten voin taas olla vuosia polttamatta. Aina tulee itselle sellainen olo, että hitto kun tämä on turhaa ja tyhmää ja pahaa, ei enää kiitos. Nyt olen ollut taas täysin polttamatta useita vuosia., eikä mitään tarvetta aloittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lopetti vajaa parivuotta sitten. Itse poltan vielä, mutta tiedän että lopetan sen myös sitten ilman nikotiinipurkkaa ym.

Eli lopetus ilman ilman korvaavia valmisteita. Niihinkin on sitten moni jäänyt koukkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme