Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anu Harkki: Kummitukset tulivat katsomaan vauvaani

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme vanhassa talossa, jossa edellinen syntynyt lapsi oli kuollut jouluaattona vuonna 1938 muutaman viikon ikäisenä. Meille syntyi tuplat joulukuun alussa, ja koko jouluaattoillan kuullosti siltä kuin joku olisi ravannut kuistilta eteiseen ja takaisin. Kävin jopa katsomassa, mistä oikein oli kyse, mutta koputtelijaa ja ovenavaajaa ei näkynyt.

Kummitukset olivat huolissaan, saadaanko näitäkään rääpäleitä pysymään hengissä yli joulun.

Vierailija
2/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitäisi sen sijaan hakeutua hoitoon. Anteeksi nyt vain. ;-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli 6kk ikäinen, olin vaihtamassa vaippaa hoitopöydällä. Vauva katsoi ihan selkeästi oikealle puolelleni ja sanoi (!) mummoni lempinimen.

Minusta tuo kokemus oli ihana, ei ollenkaan pelottava.

T. Skeptikko-miehen vaimo ;)

Vierailija
4/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva oli 6kk ikäinen, olin vaihtamassa vaippaa hoitopöydällä. Vauva katsoi ihan selkeästi oikealle puolelleni ja sanoi (!) mummoni lempinimen. Minusta tuo kokemus oli ihana, ei ollenkaan pelottava. T. Skeptikko-miehen vaimo ;)

Lapsi osasi PUHUA ja sanoa nimen :) LOL

Vierailija
5/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuolleet käskettävä Jeesuksen nimessä pois.

Me myimme sukutilan jossa aina taoahtunut ikäviä asioita siellä oli joku kirous joka näkyi vuokralaisongelmana, rosvouksina jne jne. kauheasti vastoinkäymistä.

tuonpuoleisen kanssa ei myöskään pidä leikkiä.

Vierailija
6/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemus oli senkaltainen, että kerroin siitä silloin vain miehelleni. Meni todella pitkään, ennen kuin pystyin kertomaan muille, juuri tuon takia, että minua epäillään sekopäiseksi. Jälkikäteen ajateltuna oli ihan selvää, mitä oli tapahtunut.

Upeaa kuulla muiden samantyylisistä kokemuksista. Eihän tätä usko ennen kuin on itse ollut mukana tilanteessa.

Vierailija
7/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran heräsin kosketukseen ja toisella tunsin tuoksun. Nämä silloin kun mummo oli kuollut ollessani raskaana ja lapsen synnyttyä. Ikinä muulloin ei ole vastaavia ollut.

Ei tällaisessa ole kyse mistään tuonpuoleisen kanssa leikkimisestä jos ei ole itsellä osaa eikä arpaa tilanteeseen. Uskon, että ihan Jeesus ja Jumala ovat tällaisten puolella. Mikseivät olisi? ps. en kaipaa lestadiolaisten opetuksia asiasta.

Vierailija
8/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaava kokemus. Nuorin lapseni syntyi muutama kuukausi miehen isän kuoleman jälkeen. Kävin lapsen kanssa ensimmäistä kertaa entisessä appilassa kun lapsi oli vielä aivan vastasyntynyt ja nukuimme huoneessa, jossa appi oli menehtynyt. Valvoin yöllä syöttäen lasta, ja siihen viereeni istahti appi, aivan selvästi. Siinä sitten yhdessä ihasteltiin vauvaa. Hyvä kokemus. Sen jälkeen en ole mitään vastaavaa kokenut.

Vierailija
9/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran opiskelijana olin menossa tupakkapaikalle koulussa ystävieni kanssa, kun näin siellä erään minulle erittäin rakkaan ihmisen jonka olin menettänyt 2 vuotta sitä ennen.

Kaikki oli ihmeissää ku yhtäkkiä menin iha hiljaseksi, itkettää alko ku tuli niin kamala ikävä.! Ku olisi ollut siinä, olisi saanut rutistaa syliin ja pitää lähellä.

Vierailija
10/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaava kokemus. Nuorin lapseni syntyi muutama kuukausi miehen isän kuoleman jälkeen. Kävin lapsen kanssa ensimmäistä kertaa entisessä appilassa kun lapsi oli vielä aivan vastasyntynyt ja nukuimme huoneessa, jossa appi oli menehtynyt. Valvoin yöllä syöttäen lasta, ja siihen viereeni istahti appi, aivan selvästi. Siinä sitten yhdessä ihasteltiin vauvaa. Hyvä kokemus. Sen jälkeen en ole mitään vastaavaa kokenut.

Minulla vain anoppi, ja hän ei tullut sisään asti, näin ikkunasta. Harras lestadiolainen, en tiedä , vaikuttiko asiaan mitenkään.

8

Vierailija
11/38 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin nokisen, savuisen, varjomaisen

käskin sen Jeesuksen nimessä pois

tämän jälkeen lopetin kirosanojen käytön

Vierailija
12/38 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näkisin vielä äitini!!

Vierailija
13/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään usko kummituksiin (hei haloo, missä ne muka ovat ja mitä ne ovat??) ja uskon että Anu näki unta. Mutta tarinana ja kokemuksena kaunis ja voimakas silti, ajatusleikin tasolla minäkin voisin kokea jotain tuollaista mielelläni.

Vierailija
14/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo!

Vierailija
15/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kylläkään usko kummituksiin (hei haloo, missä ne muka ovat ja mitä ne ovat??) ja uskon että Anu näki unta. Mutta tarinana ja kokemuksena kaunis ja voimakas silti, ajatusleikin tasolla minäkin voisin kokea jotain tuollaista mielelläni.

Lähinnä olen surullinen puolestasi, että olet niin alhaisella kehitystasolla. Sinun vuorosi tulee sitten joskus.

Piti vielä kysyä, että onko sinun mielestäni muita aurinkokuntia tai kaukaisia planeettoja olemassa? Tai mustia aukkoja? Ethän ole nähnyt niitä niin ei kai niiitä ole.

Vierailija
16/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isäni meidän kotona ja sanoi, että ukki tuli käymään. Meni keittiöön ja snaoi että hän aisti vahvasti isänsä olevan siellä. Aamulla saatiin tieto, että ukki oli kuollut yöllä.

Vierailija
17/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin toinen lapseni on sanonut ensimmäisen sanansa 6kk iässä, joten mitä ihmeellistä siinä on? Ja tuskin ovat erityisen älykkäitä Mensan testeillä mitattuina ;).

On näitä kokemuksia ollut muitakin (esikoisen synnytyksessä esim. olivat aivan selvästi mukana 2 minulle läheistä ihmistä, molemmat jo vuosia aiemmin menehtyneet).

Vierailija
18/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin muut, jotka on nähneet kuolleen läheisen. Appi, joka ihasteli vauvaa jne...

Selittäkäähän nyt vähän tarkemmin näitä "näkemisiä". Tyypillistä tuollaisilla jutuille on just tää, et eka selitetään yksityiskohtia myöten missä oltiin ja kenen kanssa. Sitten "nähtiin aave" Ei muuta. Ei yksityiskohtia, miltä näytti, missä kohtaa oli, näkikö muut, kauanko näkyi ja kuinka lakkasi näkymästä. Oliko läpinäkyvä, mitä sillä oli päällä? Puhuiko se ja jos puhui, niin miltä se kuulosti? Nyt pikkuisen tarkempaa kuvailua, että voi ees yrittää ottaa tosissaan!

Vierailija
19/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä koen jotain, mitä ei tieteellisesti pystytä selittämään, en koe velvollisuudekseni perustella asiaa sen enempää.

Tilanne on ollut minulle tosi ja olen sen näin kokenut.

Ja tiedoksi - kyse on energiasta ja sielusta, ei siitä, tuliko appi H&M:n uusissa housuissa kahville ;).

Vierailija
20/38 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuule ihan tieteellisesti selitettävissä. Mitä hiton tekemistä sillä on kummitusten kanssa? Jos haluaa puhua kummituksista, niin toi sielu-henki-oma-kokemus-höpinä ei kuule ihan vakuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän