Piilotanko, vai pidänkö näkyvillä rintani?
Olen hieman ylipainoinen, en kuitenkaan mikään kamala läski. Rintani on suht kookkaat, ja mielestäni ainoat, mistä miehet voisi minussa pitää. Korostanko rintojami, vai laitanko nämä meijerit suosiolla piiloon?
Kommentit (11)
kysymys on niin helppo, että onko provo?
Jos yrität korostaa seksuaalista puolta itsestäsi, niin tietysti sopivalla tavalla näytille. Meitä on suuri joukko rinnoista pitäviä miehiä, jotka kyllä huomaavat ne ja arvostavat niitä.
Työ- tai muissa kuvioissa en suoranaisesti korostaisi niitä, mutta en häpeäisikään.
Siis kokonaan. Älä esittele ainoastaan tissivakoa avonaisilla kaula-aukoilla.
Olen hieman ylipainoinen, en kuitenkaan mikään kamala läski. Rintani on suht kookkaat, ja mielestäni ainoat, mistä miehet voisi minussa pitää. Korostanko rintojami, vai laitanko nämä meijerit suosiolla piiloon?
Heippa, olen aina sanonut että viisas ihminen on sisältäpäin myös kaunis. Älä välitä niistä liikakiloista, vaan ole oma itsesi ja anna rintojesi näkyä se on luomua ja arvostan sitä.M45.
Vielä kun oppisin jotenkin niitä korostamaan, olen aikalailla teltoissa tupannut kulkemaan...
Vielä kun oppisin jotenkin niitä korostamaan, olen aikalailla teltoissa tupannut kulkemaan...
Heippa, lopeta ne teltoissa kävely ja ole oma itsesi, osta normaali vaatteita ja anna sulojesi näkyä äläkä peittele niitä. Jos ajattelet niitä liikakiloja niin ei kaikkien naisten tarvitse olla ampiaisvyötäröllisiä.M45.
jotta mediassa joku kertoisi saako erittäin antavaa ja tissivakoista kaula-aukkoa tuijottaa tai edes vilkaista vai eikö saa.
Tai saako lyhyen hameen laittaneen naisen kauniita sääriä vilkaista joutumatta raastupaan.
Eli mistä erottaa ja kuka erotuomaroi flirtin kohteena olemisen ja toivotun tuijotuksen erilleen epätoivotusta ahdistelusta?
tissivakoani. Näin syksyllä ja talven tullessa "esittely" ei vaan ole niin helppoa enää.
Mitä vähäisempiin vaatteisiin nainen pukeutuu, sen todennäköisemmin hän sanoo, että miehillä on mielessä vain yksi asia. Mitä ap siis haluaa miesten ajattelevan itsestään?
tissivakoani. Näin syksyllä ja talven tullessa "esittely" ei vaan ole niin helppoa enää.
Kyllähän monet naiset tietoisesti esittelevät tissivakoa, annan kyllä tietoisesti silmäni katselevan niitä. Uskon että monet naiset myös pitävät siitä, itse kiihotun katselemisesta.
Kyllähän monet naiset tietoisesti esittelevät tissivakoa, annan kyllä tietoisesti silmäni katselevan niitä. Uskon että monet naiset myös pitävät siitä, itse kiihotun katselemisesta.
tässä voi päteä sama kuin vanhan asunnon sisustuksessa:jos et voi piilottaa, korosta!
ainakin kannattaa kokeilla mitä tapahtuu jos korostat kauniita rintojasi