Tietääkö joku magneettikoruista?
Valittelin kaverille ristiselkäkipuja ja hän lainasi tällaista aika isoa magneettisydäntä. Muttei osannut oikein selittää sen toimintaa.
Pidetäänkö sitä ihoa vasten? Vai auttaako se taskussakin (pelkään että se tippuu vessanpönttöön jos on alkkareissa kiinni). Mihin sen teho perustuu? Toimiiko tää muka oikeesti? Kuinka kauan tätä pidetään?
Kommentit (6)
Kannattaa pitää ihoa vasten. Sellaiset irtokappaleet voi vaikka ideal-siteellä kiinnittää.
Mulla on rannekoru. Sitä kannattaa pitää aina. Tollasta irtopalaa pitäisin, kun joku kohta olisi erityisen kipeä, korua kannattaa aina pitää.
Niitähän on rannekoruja, korviksia ja kaulakoruja.
Olen kuullut paljon hyviä kokemuksia, itse olen pitänyt vasta viikon verran, joten en oikein osaa vaikutusta vielä sanoa, mutta haittaahan siitä ei ole.
Ja korut on kauniita, joten koruina niitä voi pitää, vaikka teho ei olisikaan toivottu.
Niitä on sellaisia jotka ovat pelkästään magneettia sekä sellaisia, joissa on mukana myös kupari, joka auttaa erityisesti tulehduksiin.
Googlaa energitix, niin saat lisäinfoa.
Heippa, olen myynyt magneettituotteita jo vuodesta 2007 enkä lakkaa koskaan ihmettelemästä sitä minkälaisia vaikutuksia niillä on ihmisten kehoon. Käy vaikka lukemassa minun sivuiltani lisää osoitteessa: www.energetix.blogit.fi. terveisin, Helena
Jään odottelemaan miltä tämä tuntuu aamulla jos pidän yön yli.
Äsken jo vähän huimasi hetken... Mahtaako johtua tästä korusta?
Mutta saahan sitä rahansa tuhlata mihin haluaa.
Magneettitutkimuksessa on sitten niin suuret tehot, että lähtee kertakuvauksella varmaan syöpäkin ja keho nuorentuu 10 vuotta :DD