Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku kehuskeli yhdeksännellä lapsellansa:

Vierailija
03.10.2011 |

Kaikki tietävät, että vanhempien lasten tehtäväksi koituu hoitaa nuorempansa - siihen ei vanhempien (ja lestoilla ÄIDIN) aika riitä.

Ja mikä väenpaljous siitä seuraisi jos kukaan ei ehkäisisi!

Tyhmiä noi itsensä monistajat!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä lehtihaastattelussa yli 10 lapsen äiti huokaisi miten rankkaa on kun kaksi vanhinta tytärtä muutti pois, he kun olivat hoitaneet talouden koko pyykkihuollon ym. Seuraavaksi vanhimmat oli poikia ja yllättäen ei heidän vastuullaan ollut kuin joku satunnainen saunan lämmitys.

Vierailija
2/4 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin voinut samaan, raskaudet ovat olleet helppoja

mutta ei ole sitä kartanotaloa mustikkapensaineen eikä miestä joka on valmis palkkaamaan vaimolleen siivoojan ja kodinhoitajan ja kokkia jne

joten kahteen se lapsiluku jäi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka odottaa yhdeksättä lastaan.. ;) ettei olisi ollut sama :D no en usko. Lest. kyllä.

Vierailija
4/4 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina mene niinkuin luulette. Minulla on kahdeksan lasta ja olen myös lesta. Kasvatan lapseni sillä periaatteella, että he EIVÄT OLE automaattisesti työvoimaa täällä kotona. Toki huolehdin, että oppivat tiettyjä kotiöitä tekemään, mutta että lapset hoitaisivat ison osan arkisista askareista, ei niin. Se ei vain mielestäni ole oikein lasta kohtaan, lapsen tehtävä on leikkiä ja käydä koulua yms lasten juttuja. Tiedän, että suurin osa lestaperheistä teettää lapsillaan paljon töitä. Ja isommat tytöt varsinkin ovat ns.pikkuäitejä. Itse en halua toimia noin.

Ärsyttää kaikenlaiset yleistykset lestoista ja muistakin. Ihan muin me olisimme jotain massaa, joka on ohjelmoitu toimimaan kaikissa tilanteissa tietyllä tavalla!