Mitä Anna Abreu tekee ttk-tuomarina
yyh puistattaa, menee koko ohjelma pilalle, aina samat kommentit "olipa upeeta, kemiat sopii, vau, vau, siis vau...."
Kommentit (18)
tekee juontajana? Ihan puusta koko kaveri. Sanavalmis kuin Shakespeare, ottaen huomioon Viljamin nykyisen terveydentilan.
olin iloisesti yllättynyt tuomarivalinnoista, mutta eilisen jälkeen olen pettynyt. Liian paljon liian varhain nuorelle naiselle. Vaikka onkin tuomari ja ohjelma leikkimielinen, niin voisi sentään kunnioittaa vanhempia ihmisiä, joita kilpailussa kaikki olivat.
Siksi kun tykkää esiintyä? Siksi on pyydettykin sinne ja suostunut. Ihan niinkuin suurin osa tuon ohjelman ihmisistä. Harvassa ovat alan asiantuntijat.
Siksipä en katsokaan tuota ohjelmaa enkä muitakaan samantyyppisiä, joissa julkisuudenkipeät ihmiset häärivät toisten julkisuudenkipeiden kanssa vailla mitään kunnollista sisältöä. Paitsi seksiä, mikä kai on tuonkin ohjelman tärkein anti. "Seksiä löytyi, mutta vain Sannan tanssissa" vai mites se menikään se Annan kommentti jossain lehdessä...
Oikein myötähäpeää tuntien odotin hänen kommenttejaan. Mutta kaipa se siellä sitten paikkansa ansaitsee, sekin.
Mua häiritsi myös se samojen asioiden toisto ja töksähtely.
yyh puistattaa, menee koko ohjelma pilalle, aina samat kommentit "olipa upeeta, kemiat sopii, vau, vau, siis vau...."
Olen samaa mieltä! Ja noista kommenteistahan voi päätellä, että eihän se tyttö taida tietää tanssista mitään. Onneksi muut raatilaiset tietävät! Kukahan hänet on siihen tehtävään valinnut...?
Anna juuri poikennut kommentteineen hänestä. Voi mielestäni kysyä, onko oikea ihminen valittu oikeaan tehtävään? Ihana, nuori nainen, ihanine kommentteineen mutta on eri asia saako katsoja niistä mitään?
Ja mustakin olisi sopinut vähän kypsempi ja elämää nähnyt tuomariksi.
Tuomariksi vaan! On varaa aikuistakin kommentoida.
Ja mustakin olisi sopinut vähän kypsempi ja elämää nähnyt tuomariksi.
jossain iltalehdessä kehui. Nuorta ja tuoretta mielipidettä tms tuo muassaan. Itse en piittaa. Toki siellä aina joku tanssista tietämätön on tuomaroimassa, mutta voisi ehkä jonkun supliikimman silti ensi kerralla valita.
olin iloisesti yllättynyt tuomarivalinnoista, mutta eilisen jälkeen olen pettynyt. Liian paljon liian varhain nuorelle naiselle. Vaikka onkin tuomari ja ohjelma leikkimielinen, niin voisi sentään kunnioittaa vanhempia ihmisiä, joita kilpailussa kaikki olivat.
Ja mikä muuten tekee Annasta LATINONAISEN?! Särähti jo mainoksessa korvaan tuo sana!
Ja mikä muuten tekee Annasta LATINONAISEN?! Särähti jo mainoksessa korvaan tuo sana!
No se on puoliksi portugalilainen.
Mutta tekeekö puolikas portugalilaisuus kenestäkään latinonaista..? Mutta joo, en ole mikää Abreu-fani.
No se on puoliksi portugalilainen.
ja totesin, että eipä tartte ohjelmaa enää katsoa.
Ei vaan nappaa. Toisaalta hyvä niin, tulee tehtyä jotain muuta kuin tuijotettua tuota ohjelmaa ;-)
pitäisikö sen tyypilliseen suomalaiseen tapaan etsiä virheitä ja lytätä?