Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikävää, kun lapseni joutuvat pelkäämään niin monia asioita,

Vierailija
03.10.2011 |

mutta kun ei ole muuta vaihtoehtoa!

Heidän on opittava olemaan varovaisia, sillä muuten he eivät selviäisi. Yritän kyllä opettaa niin, että he tietävät mitä voi tehdä ja mitä ei. Että he ymmärtävät, että kaikille lapsille ei ole opetettu samoja tärkeitä asioita, vaikka pitäisi kyllä opettaa. Samanikäiset kaverit tekevät monia tyhmiä asioita, joista olen omia lapsiani valistanut.

Osalla lapsia on turhan laaja reviiri. He liikkuvat polkupyörillä, vaikka oikeasti eivät hahmota liikennettä edes kävellen. Keräävät kaljapulloja, työntäen käsiä roskiksiin, vaikka täällä näkee huumeneuloja! Leikkivät käytetyillä kumikäsineitä, joita poliisi, hoitajat ym tiputtelevat ym saastalla. Eivät osaa varoa vieraita aikuisia ihmisiä tarpeeksi.

Lapseni valistaa heitä. Vähän tylsää, että lapseni joutuu olemaan heille kuin pikkuaikuinen ja toiset ovat lähinnä hölmistyneitä, että ai niinkö tällä käsineella on pesty naapurin mummon takamus tai hoidettu haava jne ei kai se enää ole likainen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä päin käytettyjä kertakäyttöhanskoja maassa...

Vierailija
2/6 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun lapsilla on kuiten vähemmän kuin tuota valistamista? Ja mistä ihmeestä teillä päin löytyy käytettyjä pskaisia muovikäsineitä noin yleiseen käyttöön?

Vaikka valistat lapsiasi, ei sun tarttisi opettaa heitä pelkäämään noin kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli käytettyjä.

Mistähän niitä tulee? Itse olen havainnut kaksi tapaa, mutta varmasti niitä on muitakin

a) Poliisi vetää käsineet käteen ennenkuin ottaa kiinni päänsä avohaavalle lyöneestä juopuneesta.

b) Koitisairaanhoito tiputtelee niin sinisiä tossuja kuin käytettyjä käsineitäkin, kun vie roskapussia roskakatokseen.

ap

Vierailija
4/6 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun taas ihminen, jonka ei olisi pitänyt lapsia tehdä ollenkaan...

Vierailija
5/6 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko-oireinen häiriö ilmenee monissa muodoissa, mutta useimmiten se esiintyy potilaan pakonomaisena ajatusmalleina ja/tai tapana tehdä joitakin rituaalinomaisia tehtäviä eli pakkotoimintoja, joiden tarkoituksena on suojella ihmistä oletetulta uhkalta tai katastrofilta. Potilas yrittää varmistaa, ettei itse aiheuta muille tai itselle peruuttamatonta vahinkoa. Useimmilla ihmisillä on pakonomaisia tai ahdistavia ajatuksia ja impulsseja. Pakko-oireesta kärsivä ahdistuu näistä ajatuksista ja pakkotoimintojen avulla hän yrittää poistaa tai vähentää huolta ja siitä seuraavaa ahdistusta.

Vierailija
6/6 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

komppi ja tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän