Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkkärin koulutusosoituksista tietävät

Vierailija
03.10.2011 |

Sain työkkäristä postia, jossa oli kahden koulutuksen esitteet.

Ajattelin ensin, että työkkärissä on sattunut jokin virhe, koska nämä eivät ole sellaisia koulutuksia, joihin minun kannattaisi hakeutua mm. koska koulutukseen löytyy takuuvarmasti liikaakin "oikean" tausta omaavia ihmisiä.

Onko tämä nyt kuitenkin ns. osoitus koulutukseen, johon minun pitää hakea, jotta en menettäisi tukia, joita tulevaisuudessa ehkä tulen saamaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouksen perusteella voi tulla karenssi, jos koulutukseen hakeutumisesta on sovittu suunnitelmassasi. Kai olet suunnitelmasi säilyttänyt?

Vierailija
2/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmassa on, että tarvitsen mahdollisesti täydennyskoulutusta (mutta nämä koulutukset eivät ole niiltä alueilta).

Ja tiedän, että voi tulla tiedotteita ja tarjouksia, mutta lukeeko niissä tarjouksissa, että tämä on nimenomaan tarjous?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkasta omat tietosi sieltä niin voit mahdollisesti saada selvyyttä asiaan. Itse etsin aktiiviesti töitä ja työkkäri on minullekin lähettänyt lippuja ja lappuja koulutustoreista yms. joita en edes lue kunnolla koska haluan ehdottomasti mennä töihin.

Vierailija
4/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi, jos on kouluttajan tekemä esite. Niitä voidaan lähettää vaikka parisataa koulutusvirkailjan puolesta, joka ei kauaa harkitse, että onko koulutus juuri sinulle sopiva. Tarkastapa varuiksi te-toimistostasi!

Vierailija
5/5 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin mol.fi:issa omilla sivuillani eikä siellä ollut mitään mainintaa näistä koulutuksista, joten uskon, ettei näihin ole pakko hakea.

Tämä oli ilmeisesti kouluttajan tekemä esite, eikä siinä ollut mitään mainintaa tiedotteesta tai tarjouksesta.

Taitaa kuitenkin olla varminta varmistaa asia soittamalla te-toimistoon.