Nelikyppiset tulossa. Ideoita miten juhlia?
Me ollaan miehen kanssa todella kokemattomia juhlienjärjestäjiä ja lisäksi vielä varsin ujoja liittymään seuraan isommissa juhlissa. Toisaalta minusta ainakin juhlat ovat sinänsä tosi kivoja ja kun vain pääsen jonkun kanssa juttusille niin kyllä se siitä sitten lutviutuu, ja mulla on tosi hauskaa. Ystäviä on ihana tavata ja tuoda heitä yhteen tapaamaan toisiaan. MUTTA huomion keskipisteenä minusta on tosi ikävä olla.
Nyt on mulla tulossa talvella 40-vuotispäivät, ja oikeasti haluaisin niitä jotenkin juhlistaa, ehkä todistaa itsellenikin että minähän OLEN sen juhlimisen arvoinen vaikka masennus muuta väittääkin. No mieshän ei tietenkään oma-aloitteisesti mitään järjestä, ei isoa juhlaa eikä edes pientä yllätystä, joten homma kaatuu omaan niskaani. Mutta mitä ihmettä tehdä? Meidän järjestämissä juhlissamme kaikilla on aina tylsää eikä ihmiset halua niihin tulla; en kyllä luota kutsun tuovan paikalle kuin puolentusinaa tyyppiä kohteliaisuuskäynnille.
Miten hitossa voi juhlia ujo, taitamaton päivänsankari jonka hyväksi läheisimmät perheenjäsenet eivät halua tehdä mitään?
Kommentit (6)
Oliko se ehkä sana "lutviutuu", joka oli liikaa yleissivistyksesi tasolle? Viestissä on (näin kello puoli 11 illalla ehkä ymmärrettävästi) kielioppivirheitä, kirjoitusvirheitä en löydä. Mutta okei, jos sinä löydät, niin yksilöi ne ja korjaa jos aihe on sulle näin Aivo vapaa -palstalla niin tärkeä :D
ap
juhlien sijaan unelmamatkan! Juhlatkin pidin, mutta vain lähimmän perheen kesken. Mutta suositelen miettimään tätä vaihtoehtoa!
jaksoin lukea aloituksen ja siihen lässähti kiinnostus, kirjoitappa puhtaaksi tuo ja sitten tee uusi aloitus.
KirjoitaPa itse oikein ennen kuin toisia alat arvostella!
juhlien sijaan unelmamatkan! Juhlatkin pidin, mutta vain lähimmän perheen kesken. Mutta suositelen miettimään tätä vaihtoehtoa!
... tosin siihen tuskin on rahaa :/ Ei se juhlien järjestäminenkään ilmaista tietty ole, mutta _unelma_matkaa ei muutamalla satasella tee.
Auttaisikohan, jos kokoaisin sekalaisen DVD:n musiikkia, joka oli suosittua silloin, kun oltin nuoria ja vapaita? Parhaita herkkuja tarjolle? Oikeasti siis tosi hyvää eikä pelkkää sokerimättöä tai mautonta mössöä. Ja ohjelmaksi ilmaista niaskahartia hierontaa, vedettyä tanssia, live-musiikki esitys ym rentouttavaa kaikille halukkaille. Itse vain otan vieraat vastaan ja juttelen niinkuin ystävien kanssa yleensä niitä näitä. Nostan korkeintaan lasin ja onnittelen itseäni ja vieraitani, jo takana olevista ja todnäk edessä olevista elämän vuosista.
Vuoden päästä 40 v.
jaksoin lukea aloituksen ja siihen lässähti kiinnostus, kirjoitappa puhtaaksi tuo ja sitten tee uusi aloitus.