HELMISIMPUKAT 2012 -Lokakuu
Kommentit (24)
Täälläkin vietellään sairaslomaa liikojen supistusten takia. Hankintoja on tehty jo jonkin verran, vielä puuttuu ainakin hoitopöytä, matkasänky, kantoliina/reppu ja pesuamme + jotain muuta tarpeellista.. Miten sinne fb:n keskusteluihin pääsee mukaan? On ne ohjeet jossain viestissä ollutkin, mutta en taas löydä niitä..
Elzi ja Junnu 25+1
Moikka,
Joku tuolla aiemmassa ketjussa toivoi vielä kuulevansa kuulumisia, niin ajattelin niitä kirjoitella.
Meillähän odotus päätty surullisesti viikoilla 18+0. Hautasimme pienen tyttömme ja olemme päässeet päivä kerrallaan eteenpäin.
Jouduin kaavintaan vielä 6 viikkoa keskenmenosta koska kohtu ei ollut tyhjentynyt kunnolla. Kyllä suututtaa vuotaa 2kk putkeen, kun toivoisi jo että voisi aloittaa uuden yrityksen.
Kuolinsyyksi selvisivät istukan ja napanuoran veritulpat, joiden tiimoilta joudun itse tutkimuksiin.
Täällä taustalla seurailen ainakin vielä kuulumisianne ja toivotan kaikille onnea loppuodotukseen
Isot halaukset ja voimia surun keskelle.
Toivotan myös onnea uudelle yritykselle!
Sailis
Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista Sanna_84!
Donna83: meillä kolmonen oli samanalainen rauhallinen tapaus masussa ja ihan terve on. Rauhallinen edelleenkin, varsin ihana 4v. poika :)
Supistuksista: harjoitussupistukset ovat ihan normaaleja näillä viikoilla. Minulla supistaa taas liikaa ja olen Miron lailla levossa. Meillä on seuraava kontrolli tyksissä parin viikon päästä. Saa nähdä onko meidänkin tyttönen yhtä jötkäle kuin Miron pojat!
Hankinnoista: meillä on oikeastaan kaikki valmiina kotona vauvaa varten (varastossa tosin vielä) ja ainoa mitä meinasin vauvalle ostaa on joku kiva kotiutumisvaate, että pikkuinen saisi edes jotain uutta. Ihan pienimmät vaatteet pesin jo rakenneultran jälkeen ja pian suunnittelin könyäväni sinne varastoon hakemaan pinnasängyn, hoitopöydän ja muita tarpeellisia tavaroita. Uusi turvakaukalo täytyy varmaankin hankkia kun edellinen on jo yli sen 5v vanha, joka taitaa olla suositus nykypäivänä.
Iloista lokakuun loppua kaikille!
Aotearoa ja Siru 23+6