Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko elää suhteessa jos yhteenmuutto ei mahdollinen?

Vierailija
01.10.2011 |

Mä en taida voida, vaikka olen yrittänyt joustaa. Mies ei siis halua muuttaa yhteen. Olen yrittänyt mennä itseeni ja joustaa, mutta aina vain päädyn siihen tulokseen, etten ole onnellinen etäsuhteessa. Etäsuhde taas tuntuu liian rankalta ja haluaisin, että jos ollaan yhdessä, niin ollaan sitten "täysillä" mukana. Sitten poden huonoa omatuntoa, kun olen näin vaativa. Mutta mä olen tällainen koti-ihminen ja haluan kumppanin, jonka kanssa jakaa koko elämä. Onko oikea ratkaisu lopettaa koko suhde?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä miksei mies halua muuttaa yhteen, eikä syy ole todellakaan se mitä se mulle sepittää.

Miehet on perseestä.

Vierailija
2/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunteesi on tuollainen, et voi.

Minulle taas sopii parhaiten juuri näin. Ja aion olla kumppanini kanssa koko elämän, mutta en muuta yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa pitkään eriilämme ennen perheellistymistä.

Vierailija
4/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt miksi minulla on niin kova tarve yhteen muuttamiseen, ehkä se heijastuu jostain omista peloista tai turvallisuudenhakuisuudesta. En vaan oikein osaa arvioida omia motiivejani.

Miehestä taas tiedän, ettei hän uskalla tehdä päätöstä muuttamisesta. Periaatteessa mikään ei estäisi häntä, mutta ilmeisesti vanhat, epäonnistuneet suhteet ovat jättäneet jälkensä. :(

Vierailija
5/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan elää mieheni kanssa yhdessä ja jakaa arjen jutut.

Uskon että olisin yrittänyt jos vastaan olisi tullut mies joka ei halua yhteenmuuttoa ja varmaan se reilun vuoden ajan olisi sujunutkin. Uskon myös että se suhde olisi kaatunut viimeistään parin vuoden jälkeen siihen että olisin ollut onneton.

Toisaalta taas kun nyt ollaan 11 vuotta oltu miehen kanssa ja eletty hyvää elämää. Jos mies kuolisi, en usko että en muuttaisi mahdollisen uuden miehen kanssa yhteen ennen kuin lapset olisi omillaan.

Vierailija
6/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nimenomaan olla samassa talossa, saman peiton alla, hoitaa miehen kanssa lapset yhdessä ja katsella TV-ohjelmat ja tehdä pihahommat.

Vierailija
7/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt minua on alkanut tosissaan ahdistaa, kun suhde ei etene. :( En oikein jaksa enää antaa miehelle aikaa miettiä koska tämä käy päivä päivältä itselleni rankemmaksi. Pelkkä rakkaus ei näköjään riitä.

Uskon että olisin yrittänyt jos vastaan olisi tullut mies joka ei halua yhteenmuuttoa ja varmaan se reilun vuoden ajan olisi sujunutkin. Uskon myös että se suhde olisi kaatunut viimeistään parin vuoden jälkeen siihen että olisin ollut onneton.

Toisaalta taas kun nyt ollaan 11 vuotta oltu miehen kanssa ja eletty hyvää elämää. Jos mies kuolisi, en usko että en muuttaisi mahdollisen uuden miehen kanssa yhteen ennen kuin lapset olisi omillaan.

Vierailija
8/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt minua on alkanut tosissaan ahdistaa, kun suhde ei etene. :( En oikein jaksa enää antaa miehelle aikaa miettiä koska tämä käy päivä päivältä itselleni rankemmaksi. Pelkkä rakkaus ei näköjään riitä.

Vierailija
9/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asioita.

Vierailija
10/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies vaan jo kerran ilmoitti, että hän haluaa muuttaa yhteen, suunniteltiin jo raha-asiat ja muut käytännön asiat valmiiksi. Seuraavana päivänä ilmoitti ettei pystykään.

En tiedä miten tästä toivun, en tiedä pystynkö enää jatkamaan suhdetta. :(

Vierailija
11/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halua muuttaa yhteen juuri SINUN kanssasi? Mulla oli miesystävä joka ei halunnut muuttaa yhteen, sanoi ettei ole valmis ja hän nyt on tämmönen sitoutumiskammoinen ja katsotaan parin vuoden päästä (oltiin silloin seurusteltu vuosi). Puolen vuoden päästä jätti minut, alkoi seurustelemaan toisen naisen kanssa, muuttivat yhteen 2kk päästä ja 3 vuoden jälkeen menivät naimisiin.

Kyllä kirpaisi, erityisesti heidän muuttaessaan yhteen. Olin rakastanut miestä paljon, mutta tunne ei sitten ollut molemminpuolista. Tunsin itseni maailman tyhmimmäksi olennoksi. Minä ääliö olin uskonut miestä kun tämä selitti olevansa sitoutumiskammoinen mutta rakastavansa minua. Ilmeisesti en ollut se oikea kun en saanut hänen "sitoutumiskammoaan" katoamaan...

Vierailija
12/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halua muuttaa yhteen juuri SINUN kanssasi? Mulla oli miesystävä joka ei halunnut muuttaa yhteen, sanoi ettei ole valmis ja hän nyt on tämmönen sitoutumiskammoinen ja katsotaan parin vuoden päästä (oltiin silloin seurusteltu vuosi). Puolen vuoden päästä jätti minut, alkoi seurustelemaan toisen naisen kanssa, muuttivat yhteen 2kk päästä ja 3 vuoden jälkeen menivät naimisiin.

Kyllä kirpaisi, erityisesti heidän muuttaessaan yhteen. Olin rakastanut miestä paljon, mutta tunne ei sitten ollut molemminpuolista. Tunsin itseni maailman tyhmimmäksi olennoksi. Minä ääliö olin uskonut miestä kun tämä selitti olevansa sitoutumiskammoinen mutta rakastavansa minua. Ilmeisesti en ollut se oikea kun en saanut hänen "sitoutumiskammoaan" katoamaan...

Mies kyllä vakuuttaa, että rakastaa minua, muttei vaan taida olla kykenevä parisuhteeseen, jollaista minä toivon. Totsei, että jos tämä ei mun kanssa onnistu, niin ei sitten kenenkään kanssa. Vika on kuulemma hänessä, kun hän ei uskalla ottaa riskejä. Silti mietin, että eikö "sen oikean" takia pitäisi haluta ottaa riskejä. Eli johtopäätös = en ole se oikea?

ap

Vierailija
13/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oikeasti on rakastunut ja tahtoo olla toisen kanssa Koko Loppu Elämänsä HALUAA muuttaa yhteen, olla mahdollisimman paljon yhdessä etenkin jos toinen osapuoli niin toivoo.

En ole suhteissani voinut kuvitellakaan että mies "tahtoisi omaa aikaa" treffailuvaiheessa, tai kieltäytyisi oikeastaan mistään normaaleista asioita. Aina on molemmin puolin tahdotto olla kaikki mahdollinen aika yhdessä ja jakaa Kaikki..vieläkin näin useamman vuoden jälkeen.

Vierailija
14/15 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei ole vielä valmis. En tiedä mitä olisi pitänyt tapahtua, jotta olisi ollut valmis. En jäänyt odottamaan.

Vierailija
15/15 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo, ettei vielä halua. Hänellä ei kuitenkaan ole mitään käytännön asioita, jotka sitoisivat häntä kotipaikkakunnalleen. Tuntuu, että hän haluaa pitää elämänsä eri osa-alueita erillään ja siksi haluaa pitää oman kotinsa. Mulle tämä on taas raskasta, sillä haluaisin olla hänen kanssaan ihan kokonaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi