Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tästä eteenpäin?. Päiväkotiasiaa

Vierailija
01.10.2011 |

Minulla on 2-vuotias poika joka on elosalama kymmenessä paikassa yhtä aikaa. Hän on päiväkodissa ja päivät on yleensä 6 tuntia ja usein on kotona useamman päivän viikossa miehen vuorotyön takia.

Sattuipa sitten tämmöinen tilanne viikolla, että kun menen hakemaan lasta niin hoitaja ei tiennyt missä poika on. Vähän ajan päästä toisen ryhmän hoitaja oli löytänyt lapsen roikkumassa portaista sisällä ja oli ollut aika vaarallinen tilanne hoitajan mukaan. Tämä hoitaja oli lähdossä kotiin ja ei sisällä ollut muita aikuisia. Oma hoitaja vaan nakkeli niskojaan eikä kommentoinut mitenkään.

Minä en yleensä nosta meteliä pikku asioista, mutta nyt joudun ottamaan yhteyttä johtajaan, kun nähtävästi tuo homma ei toimi pojan ryhmässä. olen ollut itsekin tarhassa töissä ja tiedän heidän resurssinsa ja siksi en turhista nipota, mutta inhottaa ajatella mitä pojalle olisi voinut sattua.

Ajattelin ihan asiallisesti johtajalle jutella ja toivoa, että ryhmän hoitajat eivät ota nokkiinsa. Heistä ei yksikään ole sellainen jonka kanssa voisi asiallisesti keskustella vaan kaikki pitää mennä hyvin, jotta he ovat tyytyväisiä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla