Kuinka paljon saatte äitiyspäivärahaa/arkipäivä?
Kommentit (8)
saa saman kuin kolmonen??!! Täytyy olla vähintään jotain 75000
Ois ehkä pitäny tarkemmin keskittyä alotukseen. Päiväraha on 39 euroa/päivä.
Sori sekaannus.
780 euroa..
vähintään 4000€/kk.. ;D Varsin pieniä summia on, mä en saa edes nyt vanhempainvapaalla ollessa noin pieniä summia, vaikka en mikään kova tuloinen olekaan.. :O
Onko vastaajat ollu minkälaisissa töissä kun noin vähän jää? Ei siis millään pahalla, ihmettelen vaan?
Olen tehnyt valmistumisen jälkeen pätkätöitä hoitoalalla. Kuuden vuoden työnteon jälkeen lähdin jatko-opiskelemaan työttömyyspäivärahalla ja heti melkein heti valmistuttua jäin äitiyslomalle.
Kyllähän tuolla toimeen tulee kun osaa rahansa oikein käyttää. Mieskin opiskelee tällä hetkellä, joten tarkkoja hankintoja tehdään. Mutta nälkää ei nähdä.
vähintään 4000€/kk.. ;D Varsin pieniä summia on, mä en saa edes nyt vanhempainvapaalla ollessa noin pieniä summia, vaikka en mikään kova tuloinen olekaan.. :O
Onko vastaajat ollu minkälaisissa töissä kun noin vähän jää? Ei siis millään pahalla, ihmettelen vaan?
Olen tehnyt valmistumisen jälkeen pätkätöitä hoitoalalla. Kuuden vuoden työnteon jälkeen lähdin jatko-opiskelemaan työttömyyspäivärahalla ja heti melkein heti valmistuttua jäin äitiyslomalle. Kyllähän tuolla toimeen tulee kun osaa rahansa oikein käyttää. Mieskin opiskelee tällä hetkellä, joten tarkkoja hankintoja tehdään. Mutta nälkää ei nähdä.
vähintään 4000€/kk.. ;D Varsin pieniä summia on, mä en saa edes nyt vanhempainvapaalla ollessa noin pieniä summia, vaikka en mikään kova tuloinen olekaan.. :O Onko vastaajat ollu minkälaisissa töissä kun noin vähän jää? Ei siis millään pahalla, ihmettelen vaan?
Enkä tosiaan mitenkään tahtonu mollata tai mitään, ihmettelin vaan kun tosiaan omatkaan tulot ei mitään suuren suuria ole.. Niin silti jää aika paljon enempi.
780 euroa..