Onko Salar mielestäsi seksikäs lippalakissaan pusuttelemassa peiton alla?
Kommentit (8)
mun mielestä tosi seksikäs mies ;) Varsinkin se tuima katse, AH.
Salar on liian juonikas, äkkipikainen, väkivaltainen, kaksinaamainen, itsekäs, halveksuva... ja mitähän vielä keksisi? Salarista ei saa seksikästä millään!
Ihan oikeasti! Harrastaisitko seksiä miehen kanssa joka haluaa pitää lippalakkiaan aktin aikana??
t. ap
Enemmän näyttää naiselta kuin mieheltä. Pitää itsestään hirveää haloota ja haluaa uhota ja päteä ihan kaikissa asioissa talossa ja varmaan myös talon ulkopuolellakin. En ymmärrä mitä Veera näkee Salarissa...
Salar näyttää sukupuolettomalta henkilöltä. Enemmän näyttää naiselta kuin mieheltä. Pitää itsestään hirveää haloota ja haluaa uhota ja päteä ihan kaikissa asioissa talossa ja varmaan myös talon ulkopuolellakin. En ymmärrä mitä Veera näkee Salarissa...
Lisäisin vielä, että ihmettelen, miksei ole häätöäänestyksessä ja varsinkin sen, että vaikuttaa todella paljon siltä, että hänellä on narsistinen persoonallisuushäiriö/asosiaalinen persoonallisuushäiriö!!!
Olen todella tiiviisti opiskellut noita aiheita ja täysin varma mielipide!
Salar näyttää sukupuolettomalta henkilöltä. Enemmän näyttää naiselta kuin mieheltä. Pitää itsestään hirveää haloota ja haluaa uhota ja päteä ihan kaikissa asioissa talossa ja varmaan myös talon ulkopuolellakin. En ymmärrä mitä Veera näkee Salarissa...
Lisäisin vielä, että ihmettelen, miksei ole häätöäänestyksessä ja varsinkin sen, että vaikuttaa todella paljon siltä, että hänellä on narsistinen persoonallisuushäiriö/asosiaalinen persoonallisuushäiriö!!!
Olen todella tiiviisti opiskellut noita aiheita ja täysin varma mielipide!
onko tyttö vai poika
kokovartalosäkki ja ulos talosta olis paras.