Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen hoitaja. Semmoinen lähihoitajaa vastaava, mutta

Vierailija
30.09.2011 |

vanhemman koulutuksen saanut. Useimmissa työpaikoissa ei eritteiden kanssa ole tarvinnut olla tekemisissä ollenkaan. Joissakin paikoissa se pyllyn pesu on ollut hyvin pieni osa työtä. Tietenkin pyllykin pestään jos muutenkin pestään. Ihmettelen, että miksi lähihoitajalla nykypäivänä työ olisi ihan vaan sitä peräpään pesua? Tällaisen käsityksen olen saanut tältä palstalta. Tosin tuota asiaa taitavat toitottaa muut kuin lähihoitajat ja sellaiset, joilla ei ole asiasta todenmukaista tietoa. Miten on lähihoitajat? Kenellä teistä työ on pelkkää pyllynpesua? Kenellä sitä on vähän? Ja kenellä ei ollenkaan? Terkuin perushoitaja, joka harvemmin pystyy keskittymään vain yhteen seikkaan työssään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajaopiskelija, ja viime kesänä tein 2kk lähihoitajan sijaisuutta vuodeosastolla. pyllyjen pesua oli joka aamu ja iltavuorossa ainakin pari. sen lisäksi paljon muutakin hommaa, joten mitenkään pyllynpesupainotteiselta työ ei tuntunut.

Vierailija
2/3 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, ollaan onnellisia, että joku sen tekee, niin ei tarvi omaisten vaivautua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli viikolla ulkomaalainen potilas, jolla omainen mukana. Aluksi mua ihmetytti ja ärsytti, mutta sitten mä vasta tajusin, että meillä suomalaisissa se vika on. Siinä sitten potilaan pojan kanssa pestiin isä, reippaasti auttoi mukana.