Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoltajuusasiaa

Vierailija
30.09.2011 |

Osaako joku viisaampi kertoa, voiko lasten lähivanhempi (tässä tapauksessa äiti) valtuuttaa ilman etävanhemman lupaa jonkun muun sukulaisen hoitamaan ja kasvattamaan lapsiaan kun katoaa itse ulkomaille? Tässä tapauksessa oman äitinsä.

Lasten äidin paluusta ei ole mitään tietoa vaikka 5 viikkoa on jo mennyt.

Tänään piti alkaa lastentapaamisviikonloppu isällä, mutta tämä mummu esti lapsia lähtemästä isälleen mitä omituisimmilla selityksillä.

Lopulta tämä ihminen oli itse soittanut viranomaisille ja kysellyt apua ja nyt tästä tehdään lastensuojeluilmoitus. Mitähän se mahtaa merkitä?

Nim: Olemmeko me nyt pulassa mieheni kansssa???

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ihmeessä isä olisi uuden puolisonsa kanssa vaikeuksissa?!

Vierailija
2/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä tekikö isä ilmoituksen lastenvalvojalle/poliisille, kun ei saanutkaan tavata lapsiaan?

Ja mikä on sinun roolisi? Oletko lasten äiti vai mummo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies meni sanomaan, että ottaa yhteyttä viranomaisiin jotta saadaan lapset tänne viikonlopuksi.

Ei se puhelu niin kauheen kaunista kuunneltavaa ollut ja mieleen tulikin, että mitä tuo lastensuojeluilmoitus nyt mahtaa tarkoittaa meidän kannalta sitten? Tosin emmehän me olisi tehneet mitään väärää kai, jos olisimme itse vetäneet viranomaiset tähän mukaan?

Vierailija
4/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei tehnyt ilmoitusta, vaan se mummo jonka luona lapset ovat tällä hetkellä.

Vierailija
5/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viranomaisiin sopimuksen rikkomisesta. miten muuten mies tietää ls-ilmoituksesta? Ja mistä syystä se on tehty?

Vierailija
6/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin heti yhteyttä viranomaisiin. Tai olisin ottanut jo siinä vaiheessa, kun äiti häipyi maisemista.

Vierailija
7/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden isä ja äiti, mutta nyt asia onkin kääntynyt niin, että äiti on valtuuttanut oman äitinsä (mummon) hoitamaan lasten asioita meidän tietämättämme ja kadonnut itse ulkomaille. Voiko näin edes tehdä?

Vierailija
8/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiden isä ja äiti, mutta nyt asia onkin kääntynyt niin, että äiti on valtuuttanut oman äitinsä (mummon) hoitamaan lasten asioita meidän tietämättämme ja kadonnut itse ulkomaille. Voiko näin edes tehdä?

Vierailija
9/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viranomaisiin sopimuksen rikkomisesta. miten muuten mies tietää ls-ilmoituksesta? Ja mistä syystä se on tehty?

Se mummo soitti miehelleni tänään sen jälkeen, kun oli jutellut viranomaisten kanssa ja kertoi näin tapahtuneen.

En tiedä mistä syystä se on tehty. Ilmeisesti mummo on selittänyt sinne, että lasten äiti on lähtenyt ja jättänyt lapset hänelle ja nyt hän estää tapaamisen lasten isän kanssa. Kai se oli kyselly voiko näin tehdä vaikka on sopimus voimassa tapaamisista.