Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi perkele! Kuntosali alkoi veloittaa 5 euroa ekstraa ilmoittamatta mitään!

Vierailija
30.09.2011 |

Eli varmaan joo pitää mennä karmit kaulassa salille selvittämään tätä asiaa, mutta ennen sitä; onko kellään kokemusta moisesta? Siis suoravelotuksessa oleva jäsenyys, ja heti ekan sopimuskauden 12 kk jälkeen maksua nostettiin ilman ilmoitusta tai sopimusta asiasta???

Mitä vittua, kysyy tämä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä ole summa mainittu, ja sun tililtä saa nostaa vain ja ainoastaan sen summan? Jos hinta muuttuu, pitää tehdä uudet paperit. Niin mulla ainakin kuntosalin jäsenyys meni.

Vierailija
2/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siinä ole summa mainittu, ja sun tililtä saa nostaa vain ja ainoastaan sen summan? Jos hinta muuttuu, pitää tehdä uudet paperit. Niin mulla ainakin kuntosalin jäsenyys meni.

Näemmä suoraveloitus voi olla myös vaihtuvalla summalla. Meillä oli kiinteä summa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä kuka muuten uskaltaa laittaa suoravelotukseen yhtään mitään, jos siinä on vaarana, että tililtä katoaa aina vain isompi summa ilman mitään ilmoitusta asiasta?!

ap

Vierailija
4/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiasta pitää ilmoittaa etukäteen. Eikä tasan ole mitään ilmoitusta tullut.

ap

Vierailija
5/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on hävinnyt ihan todistetusti pari postia tän vuoden aikana.

Mutta ei varmaan voi luottaa kuntosaleihinkaan...

Vierailija
6/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sopimus toistaiseksi voimassa oleva se sopimus. Eli jatkuu kunnes irtisanotaan, vert. lehtitilaus : määräaikainen 12kk tai sitten toistaiseksi voimassa oleva =lehtiä (ja niistä laskuja) tulee niin pitkään kun itse ilmoittaa ettei enää halua jatkaa tilausta/jäsenyyttä.

1. vuosi on usein tarjoushintaan, ja veikkaan että siksi suoraveloituksesta menee koko summa jos alkuperäisesä sopimuksessa on lukenut esim. 55€/kk ensimmäiset 12kk 50€/kk tmv.

Ikävää ap:n kannalta se, että usein kuntosalijäsenyyksissä on eroamisaika, eli esim. 1-3 kuukautta aiemmin pitää irtisanoa itsensä, eli jos haluaa lopettaa kuntoilun syyskuussa niin olisi pitänyt irtisanoutua esim. 2kk aiemmin heinäkuussa, nyt jos irtisanoutuu niin pääsee vasta marraskuun jälkeen eroon sopimuksesta.

Vierailija
7/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman suurin ongelma ole, mutta vituttaa suunnattomasti. Semminkin kun näistä kuntosalien jäsenyysasioista on niin paljon puhuttu, ja nyt se kolahti omalle kohdalle :( En tosiaan ajatellut että tämän MEIDÄN salin kanssa on sama juttu kuin muiden ketjujen, että tekevät vittumaisia temppujaan ilman mitään ilmoituksia asiakkaalle. Mutta pistän kyllä kovaa kovaa vastaan, ja vaadin näyttöä siitä että minulle on lähtenyt ilmoitus maksun muuttumisesta. Jos näyttöä ei ole, niin löydän kyllä lakipykälän jonka perusteella saan rahani takaisin...

..ainakin toivon niin...'

ap

että sopimus toistaiseksi voimassa oleva se sopimus. Eli jatkuu kunnes irtisanotaan, vert. lehtitilaus : määräaikainen 12kk tai sitten toistaiseksi voimassa oleva =lehtiä (ja niistä laskuja) tulee niin pitkään kun itse ilmoittaa ettei enää halua jatkaa tilausta/jäsenyyttä.

1. vuosi on usein tarjoushintaan, ja veikkaan että siksi suoraveloituksesta menee koko summa jos alkuperäisesä sopimuksessa on lukenut esim. 55€/kk ensimmäiset 12kk 50€/kk tmv.

Ikävää ap:n kannalta se, että usein kuntosalijäsenyyksissä on eroamisaika, eli esim. 1-3 kuukautta aiemmin pitää irtisanoa itsensä, eli jos haluaa lopettaa kuntoilun syyskuussa niin olisi pitänyt irtisanoutua esim. 2kk aiemmin heinäkuussa, nyt jos irtisanoutuu niin pääsee vasta marraskuun jälkeen eroon sopimuksesta.

Vierailija
8/8 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitustaululla, nettisivuilla jne. Ei sitä tarvitse henkilökohtaisesti ilmoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi