Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini "pettää" (tapaa siis jonkun miehen aviomieheltään salaa)

Vierailija
30.09.2011 |

ja pyytää mua vahvistamaan tarinan meidän teatterireissusta.

En sitten milään haluaisi sotkeutua tällaiseen, mutta suostuin nyt vastoin parempaa tietoani. Kaverini siis uskotteli mullekin, että olemme menossa teatteriin mutta soitti hetki sitten ja kertoi oikean tilanteen.

Härskiä eikö? Aion kyllä sanoa että jatkossa en suostu vastaavaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä hän oli tämän kumppaninsa löytänyt? Tältä uudelta sivustoltako? Minkälainen, onko ollut tyytyväinen?

Vierailija
2/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännää... :-)

Minua kiinnostaisi kanssa tuollainen, voitko vinkata miten on käytännössä järkännyt tuon jutun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännää... :-)

Minua kiinnostaisi kanssa tuollainen, voitko vinkata miten on käytännössä järkännyt tuon jutun.

En tiedä mistä tämä kaveri hoito on löytynyt, palstalta tai muualta. Pointti on siinä että joudun ikävään välikäteen, ja ainakaan omalle miehelleni en aio valehdella tämän kuvitellu teatterireissun takia. Eikö tosiaan kukaan muu ole joutunut peittelemään kaverinsa pettämisiä?

Vierailija
4/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos joku juoksiski ni ne tietää, että mä en ole se, jolta peitetarinaa irtois.

Vierailija
5/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää uus palsta nyt sitten oli, voiko joku laittaa linkkiä? Siis se missä voi etsiä salaseuraa, jos on parisuhteessa?

Vierailija
6/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein inhotti kun sellaiseen tilanteeseen minut pistettiin.

Miespuolinen kaveri oli sanonut vaimolleen olleensa meillä iltaa istumassa, oikeasti kuitenkin naisystävänsä kämpällä. Minulle sanoi vasta jälkikäteen käyttäneensä minua alibina.

Vierailija
7/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oikein inhotti kun sellaiseen tilanteeseen minut pistettiin.

Miespuolinen kaveri oli sanonut vaimolleen olleensa meillä iltaa istumassa, oikeasti kuitenkin naisystävänsä kämpällä. Minulle sanoi vasta jälkikäteen käyttäneensä minua alibina.

lohduttaa tässä valheiden verkossa.