Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! kauanko täysimetystä???

Vierailija
29.09.2011 |

asun ruotsissa ja täällä viim. 6 kk iässä kiinteät. Kuulin siskoltani että h'nen tuttavansa imettää vieläkin, ei siis muuta kuin äidinmaitoa ja pojalla ikää 8 kk..... Mitä?

Iskee kauhee paniikki että mitä vittua nyt taas on tullu tehtyä kun oma oikani vetelee jo puuroa ja soseita, ja niin tehnyt 5 kk iästä.... mielipiteitä...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän liikkuu äidin päässä, jos ei anna mitään muuta 8 kk ikäiselle?? Ei se lapsi kaikkea tarvitsemaansa tissimaidosta ikuisuuksia saa..

Vierailija
2/4 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jo pahemman kerran pelästyin että johan on taas jutut.. No onneksi ei siis näin! :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvältä kuulostaa. Mä täysimetin myös 5kuukautiseksi, tyttö oli puol vuotias kun menin moikkaamaan työkavereita työpaikalle, ja siellä eräs uusi työntekijä katsoi asiakseen kauhistella kovaan ääneen kuinka pilaan tyttöni syöttämällä soseita, hän on täysimettäny kaikkia lapsiaan vähintään 8kk. Mulla kilahti, ja kommentoin että "voi raukkoja, ovat varmaan olleet nälissään" Ärsyttää tollaset kauhistelijat, varsinkin kun imetän vieläkin jonkin verran, vaikka typy jo yli vuoden, ja oon todella ylpeä siitä!

Vierailija
4/4 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset imettää sen vuoden, toiset puol ja jotkut eivät onnistu imettämään lainkaan. Mikään vaihtoehto EI OLE VÄÄRÄ!!! Ei siis saa tuomita.

Suositusten mukaan lapsen pääsääntöinen ravinto pitäisi vuoden ikään asti tulla äidinmaidosta, eli soseita ei anneta ravinnon saamisen edellytyksenä vaan lähinnä siksi, että lapsen elimistö tottuisi kiinteisiin. Alle puolen vuoden ikäinen lapsi ei hyödy soseista millään tavalla, sillä elimistö ei osaa niitä hyväksikäyttää. Toiset kuitenkin väittää näiden parantavan yöunia. Tutkimusten mukaan näin ei kuitenkaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi