Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vapaapäivien aikataulut?

Vierailija
29.09.2011 |

Hups... Jotenkin tuntuu, että lipsahti tämä vapaa laiskottelun puolelle. Ollessani lasten kanssa kotona ulkoilimme päivittäin kaks tai jopa kolme kertaa päivässä. Puistossa/pihalla oltiin joka aamu 9.30. Se rytmitti päivää sekä tuli liikuntaa ja raitista ilmaa. Tätä samaa jatkoin melkein poikkeuksetta tehdessäni lyhennettyä työvikkoa. Nyt teen täyttä työaikaa ja vapaapäivän vietto on aikalailla erilaista. Aamulla lötköteltiin lasten kanssa pitkään sängyssä. Ylös noustiin kahdeksalta ja jatkoin "lepäilyä" sohvalla. Aamiaisen jälkeen lapset lähti omiin leikkeihin, joten käytin tilaisuutta hyväkseni ja imuroin, moppasin, pesin pyykit ja tein ruuat valmiiksi. Aamupesulle mentiin vasta klo 11. Ruuan jälkeen käytiin kirjastossa ja kaupassa. Sen jälkeen on luettu kirjoja ja lapset ovat leikkineet. Eikä ulkoiltu tänään hetkeäkään. Hieman huono omatunto on. Toisaalta on niin ihanaa vaan olla edes yks päivä silloin tällöin. Päiväkodissa kuitenkin ulkoillaan ja lapsilla on kuitenkin kolme urheiluharrastusta viikossa. Mun vapaapäivä menee näin ja miehellä on viikonloppuna omat kuviot lasten kanssa, kun mä olen silloin töissä. Miten muilla vapaat kulutetaa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan