Miltä tuntuu yhden yön jutut?
Minulla ei ole asiasta oikeastaan mitään käsitystä, eikä kyllä halua omakohtaisesti kokeilla, olen vain miettinyt että miltä se perinpohjin tuntuu?
Miltä tuntuu antaa ventovieraan puskea munaa omaan kalleimpaan paikkaan? Miltä se tuntuu kun vain nussitaan ja sitten lähdetään menemään keskellä yötä tai aamulla?
Saako siitä jotain kunnon nautintoa vai onko se itsetunnon pönkitystä ja sitä ettei ahdista olla aina yksin?
Kommentit (7)
suurimmalta osin muistelen hyvillä mielin yhden yön juttujani. En ole koskaan kenenkään kanssa sopinut että nyt kyse vaan yhden yön jutusta, kaikki on sujunut ihan omalla painollaan. Ihan hyvältä se tuntuu saada "vierasta" munaa värkkiinsä, ei ne nyt ihan vieraita oo olleet jos ollaan hteki istuttu ja juteltu, kyllä siinä huomaa kohtaako kemiat.
Parasta siinä touhussa oli juttelu ja yhdessä nukkuminen, ei se seksi.
voinu jättää väliin. Kerran iskin yhen tyypin yhden yön seuraksi, mutta nyt on oltu yhdessä 12 vuotta ja lapsia on 2.
Joskus kokemus on ollut tosi mieluisa, ja joskus taas syystä tai toisesta ei ihan niin onnistunut. Jotkut jäivät yhden illan jutuiksi, mutta joidenkin kanssa kyllä tavattiin vielä toistekin. Ei minusta ole mitään ongelmaa antaa vieraalle, eikä se nyt ihan ventovieras ole kun on iltaa jo yhdessä vietetty. Aina olen kovasti kyseistä tyyppiä halunnut, enhän muuten olisi moiseen ryhtynyt. Kyllä minä ainakin olen nautintoa näistä kokemuksistani saanut. Eikä se pelkkää nussimistakaan ole ollut, on siinä ollut paljon muutakin jutustelua ja tutustumista.
Joskus kemiat vaan kolahtaa, ja yöstä tulee uskomaton :)
Mutta kyllä sinnekin helmiä mahtui sekaan.
Oli ihmisiä joiden kanssa sovittiin jo ennen baarista lähtöä että kyse on vain seksistä ja aamulla kotiin. Tämä oli kaikista helpointa kun tiesi ettei kumpikaan odota liikoja ja seksi sujui hyvin.
Omista sinkkuvuosista jo aikaa enkä kyllä kaipaa yhden illan juttuja juurikaan. Enemmän sinkkunakin harrastin vakipanoja.