Teetkö sinä vapaaehtoistyötä? Mitä? Lahjoitatko rahaa hyväntekeväisyyteen? Mihin?
Kommentit (15)
Käyn joka toinen maanantai auttamassa maahanmuuttajalapsia esim. läksyasioissa yms.
Rahaa lahjoitan torvakodille, vastaanottokeskukselle, HOPE-yhdistykselle.
Lähimpänä sydäntä on maahanmuuttajalapset ja muutenkin maahanmuuttajien aseman parantaminen tässä suvaitsemattomassa takapajulassa jota Suomeksi kutsutaan.
toiminnassa mukana vapaaehtoisena ja paikallisyhdistyksen hallituksen jäsen. Jatkuvasti puuhataan kaikenlaista pientä alueen muksujen hyväksi.
Annan keräyksiin rahaa (muutama euro) kun nään lippaan kadulla.
Oikeastaan teen vain ihmiseltä ihmiselle -hyväntekeväisyyttä, eli jos joku tulee pummaamaan rahaa ruokaan, saatan viedä syömään johonkin kohtuuhintaiseen (ikävä kyllä usein pikaruokapaikkaan) ruokapaikkaan.
Rahaa en anna, sehän nämä ongelmat alun alkaenkin tekee. Järjestöille en anna mitään, en halua tukea kun en tunne.
Haluaisin auttaa esim. ystävä-palvelun tms. kautta, mutta ulkomaalaisena minulla ei tällä hetkellä ole kielitaito vielä kunnossa siihen hommaan.
osallistun koulun vanhempainyhdistyksen toimintaan, kerään rahaa lierikoulua varten lapsen luokalle, osallistun koulun teemapäivään aktiivisesti. Samoin lapsen harrstustoimintaan ja joukkueen huoltoon. Toimin työsuojeluvaltuutettuna töissä ja osallistun ay-liikkeen toimintaan.
osallistun koulun vanhempainyhdistyksen toimintaan, kerään rahaa lierikoulua varten lapsen luokalle, osallistun koulun teemapäivään aktiivisesti. Samoin lapsen harrstustoimintaan ja joukkueen huoltoon. Toimin työsuojeluvaltuutettuna töissä ja osallistun ay-liikkeen toimintaan.
vaan en työmaalla, mutta siis lasten kouluissa ja harrastuksissa.
Kerran viikossa luen näkövammaiselle henkilölle kirjaa ja lehtiä.
Minulla on kummilapsi ulkomailta.
Osallistun aina (tai aina, ja aina, mutta lähes aina) SPR:n katastrofi- tms. keräyksiin. Annan satunnaisesti lahjaksi hyväntekeväisyyslahjoja (henkilöille, joiden varmasti tiedän arvostavan sitä).
Hyväntekeväisyystyöhön ei riitä aikaa, joten annan rahaa.
Valmennan tyttöjen tennistä ilmaiseksi ja lähetän WWF:lle ja uhanalaisille apinalajeille rahaa kerran kuussa pienen potin. Afrikkaan en ole koskaan antanut mitään enkä anna.
nälkään kuolevat afrikkalaislapset ovat syyttömiä aikuisten virheisiin.
Tuli vain mieleen.
Valmennan tyttöjen tennistä ilmaiseksi ja lähetän WWF:lle ja uhanalaisille apinalajeille rahaa kerran kuussa pienen potin. Afrikkaan en ole koskaan antanut mitään enkä anna.
paitsi heitän lippaisiin lantin jos menee hyvään tarkotukseen mm spr, sotaveteraanit, mannerheimin lastensuojeluliitto.
Toimin aktiivisesti lasten koulujutuissa, kuulun koulun vanhempainyhdistyksen hallitukseen ja olen mukana leirikoulu ym. hankkeissa.
Toimin taloyhtiössämme mm. talkoiden järjestäjänä ym.
Aiemmin olin Käpy-yhdistyksessä tukihenkilönä, mutta se on jäänyt jo vuosia sitten.
Lastenklinikalle ja naisten koulutukseen olen antanut rahaa.
Joulupataan olen vienyt ruokaa ja vaatetta.
eteen vapaaehtoistyötä.
En säännöllisesti lahjoita mihinkään, mutta esim. nälkäpäiväkeräykseen olen yleensä aina osallistunut.
Toimin imetystukiäitinä ja yhdistyksemme hallituksessa, lapsien koulun vanhempaintoimikunnassa, lapsen harrastusjoukkueen taustajoukkona (talkoot, kioskitoiminta jne). Maksetaan Unicefin lapsilisää ja meillä on kummilapsi Planin kautta.
olen opiskelija joten enempää ei ole. En tiedä korotanko summaa sitten kun olen töissä. Voi olla, että en.