APUA! Mulla poistettiin 4 viikkoa sitten luomi
ja tikkejä laitettiin kahteen kerrokseen. Alle sulavat tikit ja päälle tikit jorka poistettiin lähes 3 viikkoa sitten.
Nyt siitä arven (arpi pituudeltaan n. 2cm) keskeltä törröttää joku lanka?!? Koetin nyppäistä langas pois, sattui ihan kamalasta, eikä irronnut.
Onkohan tuo lanka niistä alla olevista sulavista tikeistä vielä? Mitä mun pitäisi sille tehdä?
Kommentit (5)
Hampaan poistojen jälkeenkin pitäny aina mennä ne erikseen poistattamaan. Ei ne vain kaikilla sula. Käyhän hoitajalla että nyppää ne pois.
Mulle on hammaslääkäri sanonut että laitan sulle sulavat jotka katoaa viikossa, koskaan eivät vain ole kadonneet.
Ja tunnen vatsaleikattuja potilaita joilla niitä sulavia tikkejä on noussut "pintaan" ihon läpi vuosien päästä leikkauksesta. Itsekin sellaisia hoitanut.
jos langanpää häiritsee, voit katkaista sen niin ettei se raapiudu mihinkään mutta muuten anna olla.
kaverin korvaleikkauksen vihreät ompeleet erottuivat vielä yli vuoden jälkeen vaikka haava oli parantunut normaalisti.
Ei hätää! On niitä nopeammin tai hitaammin sulavia eikä vaaraksi.
T. Kirurgi
Hampaan poistojen jälkeenkin pitäny aina mennä ne erikseen poistattamaan. Ei ne vain kaikilla sula. Käyhän hoitajalla että nyppää ne pois.