Kiinnikkeitä km-kaavinnasta?
Hei,
onko kenellekään tullut joko kohtuun tai kohdunsuulle kiinnikkeitä kaavinnan seurauksena? Minulla näyttäisi kohdunkaula olevan kaavintojen seurauksena kiinnikkeinen, minkä vuoksi kk vuoto ei pääse tulemaan ulos :( Jouduin keskeytyneen keskenmenon tiimoilta kahteen kaavintaan ja alkaa hermo mennä tähän pitkittyneeseen tilanteeseen.
Kommentit (2)
Minulla samanlainen tilanne kuin alexandralla - lääkkeellinen tyhjennys, kahdesti, kun se ei tehonnu kaavittiin, jonka jälkeen kohtutulehdun ja uusi kaavinta.
Miten sinulla alkoi kuukautiset kaiken jälkeen? Itsellä lääkkeellisestä tyhjennyksestä 5 viikkoa ja ekasta kaavinnasta 4 viikkoa, viimeisestä kolme ja puoli. Viikko sitten alkoi tulla pientä vuotoa, vain pyyhkiessä, välillä ruskeaa, välillä punaista. Nyt sitten mietinkin, että onko minullakin noita kiinnikkeitä ja kuukautiset ei tule, vai vieläkö ne voi sieltä normaalisti alkaa?
En tiedä vielä omasta tilanteestani, mutta itse alan pelätä että on sama tilanne kuin sinulla. Oletko saanut vastauksia kysymyksiisi? Mitä tilanteelle on tehty?
Itsellä todettiin sikiö kuolleeksi rv11+3, kahdesti yritettiin lääkkeellistä tyhjennystä, sen jälkeen kaavinta, siitä vakava kohtutulehdus ja toinen kaavinta. Sen jälkeen ovat menkat olleet todella niukat. Nyt syön hormooneja, joiden pitäisi kasvattaa limakalvoa, mutta vastoin odotuksia vuoto oli tässä kierrossa jopa niukempaa kuin ennen. Siitä syystä pelkäänkin että minullakin on noita kiinnikkeitä.
Miten kiinnikkeesi todettiin?