Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko nipo

Vierailija
05.11.2005 |

kun loukkaannuin, kun mieheni kertoi lähtevänsä pikkujouluristeilylle juuri isänpäivänä. Meillä pieni vauva ja muutenkin mies aina töiden takia poissa kotoa....(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sinä loukkaannuit, niin sinä loukkaannuit. Ja sen voit miehellesi ihan hyvin myös sanoa. Ja samalla kertoa että sinä haluaisit että ensimmäinen isäinpäivä vietettäisiin yhdessä perheenä.

Itselle ei juhlapäivät ole oikein merkityksellisiä. Yleensä olen ne joutunut olla töissä. Nyt taitaa olla ensimmäinen joulu 12. vuoteen että olen kotona (olen äippälomalla).

Vierailija
2/3 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä työpaikan pikkujouluihin kuuluu mennä, joten jos miehelläni olisi isänpäivänä duunin pikkujouluristeily, niin pitäisin vain työnantajaa ajattelemattomana. Jos taas olisi joku kaveriporukan, niin mies saisi kyllä kuulla. Vaikka omahan on mokansa, jos ei ole kotona juhlittavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meno, luokkakokous tms. silloin sanoin, että senkus meet, mutta isänpäivää ei sitten juhlita mitenkään. tavallaanhan hän saa valita miten se vietetään... olen kyllä sitä mieltä, että isän- ja äitienpäivät ovat PERHEjuhlia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi