Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuslääkitys ja seksuaalisuus...

Vierailija
29.09.2011 |

Jos lääkitys vie käytön aloituksen yhteydessä totaalisesti seksihalut, niin voiko halut palautua käytön jatkuessa??? Itselläni sepram mennyt viikon ja heti ekasta pilleristä katosi seksuaalisuus...Ei voisi koko aihe vähempää kiinnostaa. Pelkkä kosketuskin etoooooo.... :-((

Millaisia kokemuksia aiheesta?

Ja muutenkin lääke on tehnyt minusta kovin sulkeutuneen...

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä, mutta kiinnostaa itseänikin. Samat fiilikset täällä; halut ovat kadonneet lähes tyystin, ja se iso O myös. :( Aivan kokonaan. Muuten lääke ehkä alkaa toimia, mutta tää ei voi näin jatkua ikuisesti. Muut ikävät oireet on mulla käytön myötä lieventyneet, esim. yöheräily ja yöhikoilu. Reilu kolme viikkoa olen käyttänyt. Tsemppiä ap, toivotaan että homma alkaa sujua!

Vierailija
2/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siitä meni n. 2-4 viikon syömisen jälkeen seksihalut. Alapää oli kuin sahara, liukuvoiudetta oli pakko käyttää eikä koko touhu kiinnostanut. Lopetin käytön puolen vuoden popsimisen jälkeen ja olisko siinä mennyt joku kuukausi niin oli ihan normaalia taas!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tzemppiä sinullekkin!!!

Onko sulla muuten sama lääke??

Pidemmän päälle näin ei voisi jatkua... Parisuhde kärsii :-(

Vierailija
4/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysäse olisko mahdollista vaihtaa lääkettä, ko tuo sulkeutuneisuus ei taida olla masentuneelle hyvä sivuvaikutus. Eikä se seksihalujenkaan meno... tulee vielä parisuhde ongelmat päälle!!

Vierailija
5/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä Sertralin Orion jota oon syönyt nyt n. vuoden. Ihan tässä parin viimeisen kuukauden aikana on ruvennut taas haluttamaan eli kuivaa kautta kesti aika kauan! Toisaalta imetin myös että ehkä sekin osaltaan vaikutti... Onneksi mies on ollut ymmärtäväinen.

Vierailija
6/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten haluaisin katsoa tätä lääkettä vielä jonkun aikaa, uskon tämän tehoon.

Vierailija
7/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä Sertralin Orion jota oon syönyt nyt n. vuoden. Ihan tässä parin viimeisen kuukauden aikana on ruvennut taas haluttamaan eli kuivaa kautta kesti aika kauan! Toisaalta imetin myös että ehkä sekin osaltaan vaikutti... Onneksi mies on ollut ymmärtäväinen.

Vierailija
8/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuntuu etten enää tiedä mitä on halu...Tosin tuskin on ainut syy tuo lääke.

Vierailija
10/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksihalut täysin kadoksissa, samoin orgasminsaantikyky! Ihan kamalaa. Ja just niin kuin joku kirjoitti, olo on kuin Saharassa, mikään liukuvoide ei auta.

Ajattelin kokeilla lääkkeiden lopettamista ihan vaan noiden seksihalujen häviämisen takia, muuten lääke on ollut mulle aivan loistava!

Vierailija
11/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeen vaihto saattaa auttaa...

Vierailija
12/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään haluja ja cipralex ollut käytössä 5 vuotta.

En pysty lopettamaan lääkkeitä vierotusoireiden vuoksi.

Vierailija
13/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeen vaihto saattaa auttaa...

Aikoinani aloitin masennuslääkkeellä, joka vei kyvyn nauttia, en saanut orgsamia. Muutenkin ne lääkkeet tasasivat mielialahuippuja liikaa, todellisuus tuntui liian tasaiselta. Noin kuukauden turhautumisen jälkeen kävin lääkärin luona kertomassa tuntemuksistani. Kokeiltiin toisia lääkkeitä, joiden kanssa olo oli luontevampi ja joiden kanssa pystyin taas nauttimaan seksistä.

Valitettavasti en muista ensimmäisten, "huonojen" lääkkeiden nimeä, mutta se jolla hoito onnistui taisi olla Fevarin.

Toivottavasti löydät itsellesi sopivat lääkkeet, ja muutoinkin saat avun niistä tilanteeseesi. Muistathan kuitenkin, että lääkkeisiin totuttautuminen vie aina vähän aikaa.

M

Vierailija
14/14 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta lääkkeen vaihto, vaan aivan normaali vaikutus masis lääkkeestä! Ei mitään haluja ja cipralex ollut käytössä 5 vuotta.

En pysty lopettamaan lääkkeitä vierotusoireiden vuoksi.

Onhan se totta, että lääkkeet voivat aiheuttaa haluttomuutta, mutta jokainen reagoi lääkkeisiin yksilöllisesti. Joten älä nyt suotta tuomitse lääkkeiden vaihdon mahdollisuutta. Itse ainakin sain lääkkeen vaihdosta apua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi