Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pienimunaiset miehet kehuskelevat kalunsa koolla?

Vierailija
29.09.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

> tyhmä kysymys,siks et ne sais piparii..sillon ku alotetaan kunnon paneminen ni iso kalu on vaan tiellä,riippuu tietty panijasta mun alla ainaki naiset vikissy ja ulvonu ellei sit oo teeskennelly.

Porttinen miäs 42v

Vierailija
2/5 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin kehuskelevat? Siis leuhkana heittävät "onhan mullakin housuissa 8,5cm täyttä terästä!" vai valehtelevatko he, että pöksyistä löytyy ihan rehellinen 25cm HK:n lenkki, vai mitä meinaat?

Ensimmäisessä tapauksessa on kyse vitsistä ja itsensä hyväksymisestä.

Toisessa taas siitä, että saisi pinpsaa. Taisi ap pettyä pahemman kerran. voivoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin jos nyt tarkkoja ollaan kyse on ollut keskikokoisen kalun omaavista, joilla on ollut tarve selittää, että heidän kalunsa on erektiossa keskimääräistä pidempi ja paksumpi ja ovat ihan jopa mittailleet. En ole koskaan osannut reagoida näihin puheisiin mitenkään, sillä kokemukseni mukaan juuri näiden hemmojen kalut eivät ole ollenkaan suurimmasta päästä, eikä tätä voi tietystikään sanoa ääneen. Ihmetellä vaan, että miksi tuo tuollaista väittää. Sama kuin minä b-kupillisena väittäisin, että minulla on keskivertoa suuremmat rinnat.

Oikeasti isomunaiset eivät retostele sanoilla.

Vierailija
4/5 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 'lentokonehallin' omistajat tekevät näitä avauksia?

Vierailija
5/5 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 'lentokonehallin' omistajat tekevät näitä avauksia?

Tämän takia ei kannatakaan liioitella munansa kokoa. Jos haluaa kumppanin, jolle 8 cm:n muna on sopiva, ei kannata huudella ympäriinsä, että se on 20 cm. Kokoa kannattaa liioitella jopa alaspäin. Onnea etsintään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan