Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka BB-asukkaista muistuttaa eniten sinua ja millä tavoin?

Vierailija
29.09.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samanlainen maailmankatsomus ja tajuaminen siitä, miten tyhmiä suurin osa on!

Vierailija
2/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on samanlainen elämänkatsomus kuin minulla. Lähes kaikki, mitä hän puhuu, olisi voinut tulla myös minun suustani. Lähinnä siis kristillisiä asioita koskien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hän ilmaisi kritiikkinsä hiukan rakentavammin, vaikka arvostelikin meininkiä.

Vierailija
4/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni hän ilmaisi kritiikkinsä hiukan rakentavammin, vaikka arvostelikin meininkiä.

Ei käyttänyt, mutta itse ajattelen hänen ajatelleen noin.

Vierailija
5/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtä tylsä ja vilpitön kuin hän vaikuttaa olevan ja muiden on yhtä vaikea suhtautua luontevasti minuun kuin hämeen, joskin eri syystä. Ja vaikka Minna on tylsä, minusta on hyvä, että hän on vielä siellä bb:ssä, koska on mielenkiintoista katsoa ja nähdä, miten muut suhtautuvat häneen vamman vuoksi.

Vierailija
6/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käyttänyt, mutta itse ajattelen hänen ajatelleen noin.

Vierailija
7/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaa molemmat samalaisii tyyppei niinku juodaa kaljaa ja silleesti

ja katotaa telkkarii ja impataan ilmaa

Vierailija
8/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhtä tylsä ja vilpitön kuin hän vaikuttaa olevan ja muiden on yhtä vaikea suhtautua luontevasti minuun kuin hämeen, joskin eri syystä. Ja vaikka Minna on tylsä, minusta on hyvä, että hän on vielä siellä bb:ssä, koska on mielenkiintoista katsoa ja nähdä, miten muut suhtautuvat häneen vamman vuoksi.

On tässä myös se puoli, että eihän BB ole normaalia elämää, :) Kaikki sinne pyrkivät ovat varmaan tavalla tai toisella hiukan kahjoja, ja se vain osoittaa, että kahjoja on kaikkien ihmisten joukossa, niin näkövammaisten kuin jalattomien ja kädettömien ja muuten vaan hassujen. :)

Luonteva tai epäluonteva suhtautuminen tulee ihmisestä luonnostaan ja spontaanisti, ja toisilla sitä kykyä on paremmin kuin toisilla. Siihen ei vaikuta akateeminen koulutus tai mikään muu sellainen. Monesti laitapuolen kulkijat saattavat suhtautua paremmin kuin maisterit ja tohtorit, opettajat jne.

Vierailija
9/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, mitä taulapäitä tuolla pyörii. Ja joku jaksaa katsoa. Onneksi kukaan ystävänikään ei ole tuollainen, ei sinnepäinkään.

Vierailija
10/10 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin aika hiljainen ja ujo, kännissä ihan liian estoton... Tosin, ei musta ilkeää tule humalassakaan (vrt. Mikaelin ja Annikan väliin pyrkiminen silloin alussa).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi